افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
اجتماع عظیم رهروان ولایت در سالگرد عملیات غرور افرین «بازی‌دراز» در سرپل ذهاب
14 اردیبهشت 1401 - 21:30
شناسه : 22941

فرماندار سرپل‌ذهاب، از آمادگی میزبانی از اجتماع عظیم رهروان ولایت در میعادگاه «بازی‌دراز» در پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ،اجتماع عظیم رهروان ولایت در سالگرد عملیات غرور افرین «بازی‌دراز» در سرپل ذهابفرماندار سرپل ذهاب گفت: ۶ کمیته در این راستا مأمور فراهم کردن مقدمات و برنامه‌ریزی برای این امر شد و در روز جمعه شانزدهم اردیبشت‌ماه میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر از مشتاقان دوران دفاع مقدس هستیم.

فرزادی‌پور، اضافه کرد: اولین برنامه برگزاری یادمان شهید شیرودی در روز پنجشنبه ساعت ۱۷ خواهد بود که مسؤولیت برگزاری آن بر عهده فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: به دنبال آن مراسمی باشکوهی با عنوان یادواره شهدا با حضور فرماندهان ارشد استانی و کشوری بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه احمد بن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.
فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: صعود زائران به بازی‌دراز را در روز جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه داریم و برنامه‌های متنوعی برای اجرا پیش‌بینی شده است.
وی اظهار کرد: مقدمات اسکان مهمانان را در شهرستان‌های معین و سرپل‌ذهاب فراهم کردیم به طوریکه در سرپل‌ذهاب بیش از ۱۵ هزار مهمانان را در مراکز اقامتی موقت (عموما مدارس) و مابقی در شهرستان‌های همجوار اسکان خواهیم داد.
فرزادی‌پور در پایان، یادآور شد: خیابان‌های، مبادی ورودی و خروجی شهر و معابر اصلی در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز آذین‌بندی و متناسب با این ایام فضاسازی شد
عملیات غرورآفرین بازی‌دراز یکی از اولین تجربه‌های بزرگ همکاری مشترک سپاه و ارتش است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷