افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
تاکید استاندار کرمانشاه بر تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی در بازار +فیلم
24 اردیبهشت 1401 - 10:29
شناسه : 23364

استاندار کرمانشاه عصرامروز، با حضور در فروشگاههای شهر کرمانشاه اعلام کرد : هیچگونه کمبود کالاهای اساسی در استان وجود ندارد

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، تاکید استاندار کرمانشاه بر تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی در بازاربهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه عصر امروز از روند توزیع کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های کرمانشاه بازدید و بر نحوه توزیع آن‌ها بر اساس قیمت مصوب جدید از نزدیک نظارت کرد.
استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه ذخیره کالا‌های استراتژیک در استان کرمانشاه افزایش یافته است گفت: برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز و مرغ جزو اقلام اساسی هستند که از ابتدای امسال تاکنون مقادیر بسیاری از آنها وارد بازار استان شده و کالای کمیاب یا نایاب در استان وجود ندارد.
وی افزود: به‌طور طبیعی در برخی مواقع به‌دلایلی کمبود بسیار نامحسوسی در بازار اتفاق می‌افتد که در این شرایط از ذخایر استراتژیک که مقدار آن هم کم نیست برای کنترل بازار استفاده می‌شود.
براساس بررسی میدانی خبرنگار ما،  امروز جمعه بیست وسوم اردیبهشت ماه، مردم ازتوزیع و تامین کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های استان راضی بودند و قفسه‌های فروشگاه‌ها مملو از انواع کالا‌های مورد نیاز مردم ازجمله روغن خوراکی، ماکارونی و شکر است.
شهروندان در این بازدید از استاندار و مدیران استانی خواستند با توجه به نرخ گذاری چهار کالای اساسی نسبت به تامین اقلام و نظارت هرچه بیشتر برتوزیع آن‌ها براساس قیمت جدید اهتمام ورزند .
به گفته برخی از شهروندان نظارت بیشتر بر کالا‌های اساسی می‌تواند مانع از سوء استفاده برخی متخلفان شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷