افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
موضوع بازگشت تیم فوتبال راهیان به لیگ دسته اول با جدیت پیگیری می‌شود
26 اردیبهشت 1401 - 15:50
شناسه : 23484

کرمانشاه – ایرنا – استاندار کرمانشاه گفت: موضوع بازگشت تیم فوتبال راهیان کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با جدیت از طریق فدراسیون پیگیری خواهد شد.

پ
پ

« بهمن امیری مقدم» عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا اظهار داشت: در دیداری که اخیرا با مدیر باشگاه راهیان صورت گرفت در جریان پرونده این تیم و مشکلات ایجاد شده قرار گرفتم.

وی ادامه داد: مشکلاتی که راهیان با فدراسیون برای بازگشت دوباره به مسابقات لیگ دسته اول دارد را حتما با مسئولان مطرح و تلاش می کنیم به راه حلی برای رفع آن ها دست پیدا کنیم.

امیری مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه جای کرمانشاه در مسابقات فوتبال کشور خالی است و از سویی راهیان به صورت کاملا خصوصی اداره می شود حتما موضوع بازگشت این تیم به مسابقات لیگ را همراه با اداره کل ورزش و جوانان پیگیری و مشکل را حل خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: فوتبال جزو پرطرفدارترین رشته های ورزشی است که در همه جای دنیا هواداران زیادی دارد و این موضوع در استان ما هم صدق می‌کند بنابراین همه تلاش خود را به کار می بندیم تا زمینه حضور نماینده فوتبال کرمانشاه را در مسابقات لیگ فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاقه به حضور تیمی از کرمانشاه در مسابقات لیگ در استان وجود دارد از همین رو زمین محل تمرین راهیان که مشکل نور داشت با کمک اداره کل ورزش و جوانان مرتفع شد و ان شاالله مشکل بازگشت راهیان نیز با همراهی و تعامل فدراسیون رفع می‌شود.

 امیری مقدم در پایان گفت: کرمانشاه یکی از استان های موفق در امر ورزش است و با توجه به ظرفیت های خوبی که داریم می توانیم در رشته های مختلف از جمله فوتبال تیم داری کنیم.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به لیگ دسته دو سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ – ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

با این حال فدراسیون فوتبال در تخلفی آشکار امسال نیز مانع از حضور راهیان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور شد تا موظف به پرداخت خسارت چند میلیارد تومانی به این باشگاه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷