افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
برگزاری نشست شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور
27 اردیبهشت 1401 - 16:30
شناسه : 23565

در نشست شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور، بر تسریع در احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با هدف صاحب خانه شدن خانواده های فاقد مسکن تاکید شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، برگزاری نشست شورای مسکن با حضور رئیس جمهوردر این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، رئیس جمهور از استانداران و مدیران مرتبط خواست اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ۴۰ تا ۵۰ درصد درآمد خانوار‌های فاقد مسکن برای تامین مسکن هزینه می‌شود خاطر نشان کرد: با گذشت ۸ ماه از عمر دولت، هنوز در بسیاری از استان‌ها زمین و منابع مالی مشخصی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن فراهم نشده است.

وی از همه دستگاهها خواست زمین مازاد خود را به اجرای این طرح اختصاص دهند و مسئولان مرتبط نیز منابع مالی مورد نیاز  را از طریق بانکها، مشارکت بخش خصوصی و دریافت مالیات تامین کنند.

 استاندار کرمانشاه هم در حاشیه این نشست بر انجام مراحل قانونی اختصاص دو قطعه زمین ۴۷ و ۵۱ هکتاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: از این پس اداره‌ها مجاز به فروش خانه‌های سازمانی نیستند.

بهمن امیری مقدم گفت:  واحد‌های سازمانی اداره ها باید تخریب و در قالب مجتمع‌های مسکونی ساخته شوند تا بخشی از کمبود زمین برای اجرای این طرح بزرگ برطرف شود.

وی در ادامه بر جلب توان تعاونی‌های مسکن برای اجرای طرح ملی مسکن تاکید کرد و از دستگاه‌های خدمات رسان خواست همزمان با آغاز عملیات اجرایی طرح ملی مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز در آن مناطق را ایجاد کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷