افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
کشف ۱۰۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای در کرمانشاه
02 خرداد 1401 - 16:30
شناسه : 23818

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، گفت:با همکاری اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی در چند روز اخیر یک‌هزار کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری در استان کشف شده است

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه،کشف ۱۰۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای در کرمانشاه قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اشاره‌ای به تشدید نظارت‌ها با اجرایی شدن بحث هدفمندسازی یارانه‌ها داشت و اظهار کرد: نظارت‌ها خیلی با جدیت از سوی مراجع نظارتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف در حال انجام است.
وی ادامه داد: تعزیرات هم به‌عنوان مرجع رسیدگی‌کننده در گشت‌های مشترک در قالب شعبه سیار صبح و بعدازظهر در کنار دستگاه‌های مربوطه اعمال وظیفه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخورد‌های تعزیرات با اولویت در رسیدگی به تخلفات ارازاق و مایحتاج عمومی مردم به خصوص بحث نان و گوشت قرمز بسیار شدت پیدا کرده است.
وی گفت: واحد‌هایی نانوایی که اقدام به تعطیلی غیرمجاز، فروش و عرضه آرد خارج از شبکه می‌کنند، منتظر برخورد‌های بسیار سنگین باشند و در این خصوص با هیچ‌کس در هر جایگاهی که باشد، تعارف نداریم.
شاهی با اشاره به چندین برخورد با واحد‌های متخلف طی چند روز اخیر، افزود: یک واحد قصابی به علت عدم رعایت نرخ‌نامه قصابی، ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد ..
شاهی در پایان از مردم خواست، تخلفات واحد‌های صنفی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و ۱۳۵ و سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷