افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34106 تعداد نوشته های امروز : 4×
حماسه‌های بزرگ مردم گیلانغرب باید به نسل جوان منتقل شود
08 خرداد 1401 - 16:29
شناسه : 24103

رئیس سازمان بسیج مستضفیعن در گیلانغرب: حماسه‌های بزرگ مردم گیلانغرب باید به نسل جوان منتقل شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، حماسه‌های بزرگ مردم گیلانغرب باید به نسل جوان منتقل شودسردار پاسدار غلامرضا سلیمانی امروز در کنگره ملی سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلانغرب در سخنانی با تجلیل از مقاومت به یاد ماندنی مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس گفت: همین مقاومت ها بود که توانست ما را در مسیری که انتهای آن پیروزی قطعی و نصرت الهی است قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضفیعن با بیان اینکه پایداری و مقاومت ملت ایران اجازه نداد تا فرضیه و باور‌های پوچ دشمنان محقق شود  گفت: همین مقاومت و پایداری باعث شد تا گنجینه‌ای تمام نشدنی از ارزش‌ها برای ملت ایران باقی بماند.

سردار سلیمانی افزود: امروز در سایه ولایت فقیه، دارای مکتب دفاعی در مقابل همه تهدید‌ها هستیم و می‌توانیم ملت و کشور خود را مصون کنیم.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم گیلانغرب و افتخارات بزرگ آن موجب شده است تا وارث ارزش‌هایی شویم که حاصل پایداری و فرهنگ شهادت است گفت: نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با اراده ملت ایران و تجربه ۸ سال دفاع مقدس به بالاترین فناوری‌ها دست یافته اند.

سردار سلیمانی با اشاره به برنامه‌های دولت گفت: بسیج با همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف اشتغال، مسکن، عمران  و محرومیت زدایی در کنار دولت خواهد بود.

استاندار کرمانشاه نیز در این کنگره گفت: امروز مدیریت جهادی در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی کشور به شدت احساس می‌شود و باید مسیر برای نقش آفرینی این تفکر باز شود‌.

بهمن امیری مقدم، جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب را بازگو کردن نقش ارزشمند شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: باید روایت ولایت مداری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در حفظ و حراست از ایران اسلامی برای نسل کنونی و نسل آینده بازگو شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷