افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33513 تعداد نوشته های امروز : 8×
وضعیت هوای ۳ شهرستان غربی و شهر کرمانشاه در وضعیت اضطرار و هشدار
23 خرداد 1401 - 21:30
شناسه : 24800

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: هم اکنون وضعیت هوای شهرستان‌های غربی و شهر کرمانشاه در حالت اضطرار و هشدار قرار دارد.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، وضعیت هوای چهار شهرستان کرمانشاه در وضعیت بحران و هشدارشهبازی با اشاره به نفوذ توده جدید گرد و غبار به آسمان استان گفت: هم اکنون شاخص هوای شهرستان‌های مرزی استان  شامل قصرشیرین ، گیلانغرب و سر پل ذهاب در شرایط اضطرار و مرکز استان هم در وضعیت هشدار است.

غلامرضا شهبازی روز دوشنبه افزود: کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا با دقت و به صورت مستمر با دریافت آخرین نقشه‌های هواشناسی وضعیت غبارآلودگی آسمان استان را رصد کرده و در صورت استمرار شرایط جوی حاکم و تشدید آلودگی، ضمن برگزاری جلسه، در خصوص نحوه فعالیت ادارات، مراکز آموزشی و بانک‌ها متعاقبا از طریق روابط عمومی استانداری کرمانشاه، صدا و سیما و رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، هوای استان طی امروز و فردا صاف و غبارآلود در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.
براساس این گزارش، غبار که امروز و در نواحی مرزی شدت بیشتری خواهد داشت؛ به تدریج و با غلظتی کمتر، در سایر نقاط استان نیز گسترش می‌یابد.
انتظار می‌رود از ظهر فردا (سه شنبه) از غلظت غبار در نقاط مختلف استان کاسته و بتدریج از جو استان خارج شود.
در روز‌های چهارشنبه تا جمعه، به استثنای در بعضی ساعات وزش باد همراه با گردوخاک محلی پدیده قابل ذکر دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.
همچنین دمای هوای روزانه که طی امروز و فردا به طور نسبی کاهش می‌یابد؛ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تغییرات چشمگیری نخواهد داشت

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷