افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
درخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی در سفر رییس جمهور
01 تیر 1401 - 22:29
شناسه : 25214

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: قرار است این اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های نیمه تمام استان، تکمیل دانشکده‌ها و تکمیل پایگاه‌های فوریت‌ها و مراکز بهداشت و افزایش تخت‌های بیمارستانی هزینه شود.

پ
پ

به گزارش صداوسیما مرکزکرمانشاه، درخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی در سفر رییس جمهوردکتر قباد محمدی گفت: پیگیری تکمیل بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی استان و همچنین تکمیل فاز دو بیمارستان سرپل ذهاب با ۸۰ تخت هم از جمله خواسته‌های ما در این سفر است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی طی سه سال و همچنین تکمیل بیمارستان دالاهو طی دو سال و تکمیل بیمارستان ۶۴ تخخوابی روانسر را هم طی این مدت برای این سفر درخواست کرده ایم.
به گفته وی پروژه‌های تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) و نیز پروژه تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب و راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان از جمله خواسته‌های مهم دیگر دانشگاه در این سفر است.
محمدی اضافه کرد: تکمیل مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ۲۵ تخت و بهسازی دو بخش بیمارستان طالقانی با ۷۰ تخت و همچنین تکمیل پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشگاه از دیگر خواسته‌های ما در این سفر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷