افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
برگزاری طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه
03 تیر 1401 - 15:29
شناسه : 25272

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح نشاط معنوی با هدف مانوس شدن نسل جوان با آموزه‌های اسلامی در بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است و تا مرداد ماه ادامه دارد .

پ
پ

برگزاری طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاهبه گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی افزود: این طرح با همکاری مراکز افق و مبلغان در امامزادگان و بقاع متبرکه  استان اجرا خواهد شدو دانش‌آموزان  ۸ تا ۱۸ سال می توانند در اینطرح شرکت کنند .
وی افزود: از اهداف مهم اجرای این طرح، تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی،  استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر برای کادرسازی مدیریت بقاع متبرکه  و مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان  است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اجرای این طرح را در استان کرمانشاه از تیرماه تا ششم مرداد ماه اعلام کرد.

وی گفت: در صورتی که در هر کدام از بقاع متبرکه که امکان ادامه طرح وجود داشته باشد، این طرح تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی افزود: مباحثی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن‌کریم، نقاشی، احکام و برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه و تجلیل از برترین‌های طرح نشاط معنوی در کرمانشاه خواهد بود .
حجت‌الاسلام صالحی همچنین گفت: با توجه به اتمام طرح نشاط معنوی قبل از شروع ماه محرم، تمهیداتی اندیشیده شده که هیأت نوجوانان و جوانان با حضور مربیان و مبلغان در بقاع متبرکه و امامزادگان استان  تشکیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷