افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
پیش ثبت نام پیاده روی اربعین در کرمانشاه از دهم تیرآغاز می‌شود
06 تیر 1401 - 19:29
شناسه : 25401

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه گفت : پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی از دهم تیرماه آغاز می شود و تا سیم تیرماه از طریق سامانه سماح ادامه دارد

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ، پیش ثبت نام کاروان‌های عتبات عالیات در کرمانشاه از دهم تیرآغاز می‌شودبا توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین پیش ثبت نام زائرین اربعین سالجاری از روز جمعه مورخ ۱۰‏/۴‏/۱۴۰۱ مصادف با اول ذی‌الحجه ۱۴۴۳ از ساعت ۹:۰۰ صبح از طریق سامانه سماح به آدرس
https://samah.haj.ir آغاز می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه گفت: پیش ثبت نام از متقاضیان هیچگونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام نخواهد داشت و نحوه و زمان ثبت نام قطعی متعاقباً از طریق ستاد مرکزی اربعین کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
سعیدی کریمی خو افزود : چنانچه هرگونه محدودیتی از سوی دولت عراق برای تشرف به زیارت اربعین در نظر گرفته شود، نحوه ثبت نام قطعی متقاضیان از بین افرادی که پیش ثبت نام کرده اند تعیین و اعلام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه نکات و موارد مهم از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه اطلاع رسانی خواهد شد، ضرورت دارد عزیزان متقاضی در ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه دقت نمایند.
طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا از شرایط تشرف می‌باشد؛ که در زمان ثبت نام قطعی از وزارت بهداشت استعلام صورت می‌پذیرد؛ بدیهی است از ثبت نام قطعی متقاضیانی که حداقل دو دوز واکسن را تزریق ننموده باشند، جلوگیری می‌گردد؛ لذا از هم اکنون متقاضیان گرامی می‌بایست نسبت به تکمیل مراحل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.
داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام الزامی است؛ در صورت لزوم از هم اکنون نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷