افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
افزایش ۴۷ درصدی تحویل خودرو در ایران خودرو کرمانشاه
28 تیر 1401 - 18:30
شناسه : 26277

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه از افزایش ۴۷ درصدی تحویل خودرو به مشتریان در سه ماه گذشته  نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، افزایش ۴۷ درصدی تحویل خودرو در ایران خودرو کرمانشاهمحمد ملکی با اشاره به اینکه  تعداد خودرو‌های خروجی از این شرکت در سه ماهه نخست امسال ۱۲ هزار و  ۱۲۸ دستگاه بوده است گفت: از این تعداد ۷۹ درصد به صورت جاده ای، ۱۷ درصد حضوری و ۴ درصد از طریق ریلی به مشتریان تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با قدردانی از تلاش کارکنان این شرکت گفت: در حال حاضر تولید با تیراژ و کیفیت بالاتر از گذشته در این شرکت در حال انجام است.

وی تولید خودرو‌های بدون کسری قطعه را یکی دیگر از توفیقات این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی و همچنین نیل به اهداف کلان، این خودروساز در چند ماه اخیر تولید هرگونه خودرو ناقص و دارای کسری قطعه را متوقف و برنامه تولید عبور مستقیم از خط تولید را در دستور کار قرار داده است.

شرکت ایران خودرو کرمانشاه تیرماه امسال از بین  یک هزار واحد صنعتی استان برای چندمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه و برتر صنعتی شناخته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷