افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33491 تعداد نوشته های امروز : 1×
آغاز عملیات ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه
01 مرداد 1401 - 2:30
شناسه : 26420

عملیات اجرایی ساماندهی حاشیه شهر کرمانشاه از جمله ملا حسینی، مراد آباد و محله آقا جان به وسیله شهرداری کرمانشاه آغاز شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،آغاز عملیات ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه همزمان با سفر رئیس جمهور و هئیت دولت، احمد وحیدی وزیر کشور پس از بررسی وضعیت مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به این نواحی را صادر کرد.

شهردار کرمانشاه، روز گذاشته در جلسه‌ای که با حضور گروه‌های جهادی مستقر در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و مسوولان شهرداری برگزار شد، اعلام کرد طی یک ماه مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه ساماندهی شود.

نادر نوروزی اظهار کرد: با هماهنگی فرماندار کرمانشاه طرح ساماندهی و آسفالت محلات مراد آباد و ملا حسینی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در محله آقا جان نیز با مساعدت دادستان کرمانشاه قرار است که چندین زمین بازی برای گذران اوقات فراغت کودکان ساخته شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در محله آقاجان چندین ساختمان مخروبه قرار دارد که با هماهنگی دادستان کرمانشاه قرار است که کاملا تخریب و خاکبرداری شود.

به گفته وی عملیات ساماندهی (رفت و روب، خاکبرداری، رنگ آمیزی و آسفالت) مناطق حاشیه شهر کرمانشاه «آقا جان، مراد آباد و ملا حسینی» با همکاری و تلاش شهرداری‌های مناطق هشت و سه آغاز شد و در مدت یک ماه به صورت کامل ساماندهی می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷