افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
رئیس هیأت کاراته کرمانشاه: کاراته استان وارد رشد شتابان شده است
27 مرداد 1401 - 14:32
شناسه : 27663

کرمانشاه – ایرنا- رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با درخشش در مسابقات رده‌های پایه، کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کاراته پسران کشور در گنبد کاووس و همچنین موفقیت دختران در مسابقات کشوری زنجان و حضور سه نماینده در مسابقات کشورهای اسلامی وارد یک رشد شتابان شده است.

پ
پ

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «سعید نصرالهی» در نشست هم اندیشی با انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه با آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی ایران به ویژه تیم ملی کاراته در آوردگاه بازی‌های کشورهای اسلامی، افزود: ابتدای فعالیت هیات فعلی کاراته استان کرمانشاه مقارن بود با شیوع کرونا و همین امر باعث شد شکل و نوع برنامه های تدارک دیده شده برای توسعه کاراته استان تغییر کند و برنامه های همچون استفاده از پتانسیل  ورزشکاران در آموزش و پرورش بود از دست رفت و عرصه های جدید تعریف شد.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر کاراته استان گفت: حضور سه نفر در جمع ورزشکاران و مربیان اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی، کسب ۸ مدال در مسابقات قهرمانی کشور و عنوان نایب قهرمانی در بخش پسران ، پیش بینی حضور بیش از چهار ورزشکار از کرمانشاه در قامت تیم ملی جهت مسابقات آسیایی و جهانی و حضور ۱۵ ورزشکار در مسابقات قهرمان قهرمانان کشور و میزبانی مسابقات معتبر کاراته وان در کرمانشاه نشان از عملکرد خوب هیأت کاراته استان دارد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه اضافه کرد: استان کرمانشاه در اردیبهشت ماه میزبان مسابقات کاراته وان با حضور بیش از ۲۵۰۰ ورزشکار از سراسر کشور به مدت هشت روز بود که به نحو احسن به صورت مستقل با بهرگیری از پتانسیل هیات کاراته استان به عنوان یک افتخار بسیار شاخص برگزار شد و به عنوان‌ برگ زرینی تاریخ کرمانشاه ثبت شده است.

وی در تشریح عملکرد هیات در مسابقات کاراته وان گفت: هیات کاراته استان کرمانشاه با تنها با اتکا به نیروهای جهادی هیات کاراته توانست به اعتراف تمامی حاضران و با قیاس با ادوار قبل و بعد این مسابقات، میزبان خوبی برای بزرگترین رویداد ورزشی استان از لحاظ تکثر نفرات بود و بخوبی با بهره گیری مناسب از منایع مالی تعریف شده توسط هیات کاراته ، میزبانی خوش نام باشد.

نصرالهی در پاسخ به عملکرد هیات کاراته استان کرمانشاه در خصوص مهاجرت ورزشکاران از کشور گفت: ما هم مثل همه هم وطنان عزیزمان نسبت به خروج و مهاجرت ورزشکاران از کشور ناراحت و متاثر هستیم اما این موضوع نیازمند نگاه ملی و تصمیمات کشوری در سطح کلان است و واقعا کاری از دست هیات کاراته و حتی مدیریت ورزش استان ساخته نیست.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است کسانی که از کشور خارج شده اند با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند و گاها پس از خروج از کشور با پشیمانی سنگینی مواجه شده اند و این موضوع تصمیم کاملا شخصی بوده و هر نفر مختار است در خصوص آینده پیشروی خود تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: کاراته کرمانشاه بر اساس آمار ورزشکاران سازمان یافته در پایان سال ۱۴۰۰ دارای پنج هزار و ۱۵۱ نفر ورزشکار بوده و در جایگاه سوم استان قرار دارد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دبیر انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه با تبریک روز خبرنگار گفت: برنامه هم اندیشی که به علت فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان با وقفه کوتاه همراه بود، با نگاه مستقل و مثبت با هیأت های ورزشی ادامه پیدا خواهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷