افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
بیان خدمات دولت به مردم صادقانه و به‌دور از مبالغه باشد
31 مرداد 1401 - 12:25
شناسه : 28071

استاندار کرمانشاه گفت: خدماتی گسترده ای که دولت طی این یک سال در استان انجام داده باید در هفته دولت به درستی به مردم منعکس شود.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در نشست شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، خطاب به مدیران گفت: بیان خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی در هفته دولت باید همراه با صداقت و به دور از هرگونه مبالغه باشد، زیرا رویکرد این دولت، رفتار صادقانه با مردم است.

امیری مقدم با اشاره به ضرورت بیان خدمات دولت به مردم در هفته دولت، عنوان کرد: به ویژه مصوبات تحول آفرین سفر آیت الله رئیسی به استان در حوزه های مختلف باید برای مردم تشریح شود.

وی بر ضرورت فعال شدن روابط عمومی های ادارات نیز تاکید کرد و گفت: برخی روابط عمومی ها در زمینه انعکاس مناسب خدمات دستگاه ها به مردم ناتوان هستند و باید این افراد ضعیف برکنار شوند.

مدیر ارشد استان همچنین اظهار کرد: مدیرانی که در انجام وظایف خود توانمند نیستند و سنگ اندازی می کنند هم باید برکنار شوند و این جابجایی ها به کارآمدی ادرات و ارائه خدمات بهتر به مردم کمک می کند.

امیری مقدم در ادامه بر نقش رسانه ها در توسعه کرمانشاه تاکید کرد و گفت: رسانه ها با صحت، دقت و سرعت کار اطلاع رسانی را در راستای ارتقای استان کرمانشاه دنبال کنند و در کنار طرح مطالبات، به ارایه راهکار هم بپردازند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان عنوان کرد: آزادگان حق بزرگی برگردن همه ما دارند. این عزیزان در زندان های رژیم بعث سخت ترین شکنجه ها را به خاطر سربلندی ایران اسلامی تحمل کردند و بسیاری از آن ها سال هاست با مشکلات جسمی ناشی از آن شکنجه ها دست و پنجه نرم می کنند.

وی همچنین سالروز شکست حصر پاوه را یک رویداد بسیار مهم دانست و گفت: مردم قهرمان پاوه با مقاومت جانانه خود در برابر ضد انقلاب، بسترساز امنیت و توسعه منطق شدند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷