افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
صدور 1.4 میلیون “کارت ملی هوشمند” در کرمانشاه/ برای تمام متقاضیان تا پایان سال کارت صادر می‌شود
07 شهریور 1401 - 18:25
شناسه : 28752

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان خبر داد و افزود: ۱۶۰ هزار درخواست باقی مانده داریم که تا پایان امسال کار صدور کارت برای آنها انجام می شود.

پ
پ

صادق خدادادی به مناسبت هفته دولت (۲ تا ۸ شهریور) در گفت و گو با ایسنا، تعداد واجدین شرایط کارت هوشمند ملی در استان را یک ملیون و ۶۷۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد یک میلیون و ۶۱۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی درخواست داده اند.

وی افزود: از مجموع این درخواست ها تاکنون برای یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است.

خدادادی گفت: از این تعداد یک میلیون و ۴۲۰ هزار کارت تحویل شده و حدود ۳۰ هزار کارت هنوز در ادارات ثبت احوال استان دپو شده و صاحبان آنها برای دریافت کارت ملی خود مراجعه نکرده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز برای ۱۶۰ هزار درخواست کارت هوشمند ملی صادر نشده گفت: خوشبختانه در یک سال گذشته و با فعالیت دولت سیزدهم وضعیت صدور کارت هوشمند ملی بهبود یافته و طی این مدت بیش از ۱۲۲ هزار کارت ملی هوشمند در استان صادر شده است.

وی افزود: در پنج ماهه ابتدای امسال هم ۴۹ هزار کارت ملی هوشمند برای متقاضیان صادر شده و طی این مدت ۹ هزار درخواست جدید داشته ایم.

خدادادی گفت: با توجه به بهبود شرایط صدور کارت، ظرف چند ماه آینده و نهایتا تا پایان امسال برای تمامی درخواست های باقی مانده در استان کارت ملی هوشمند صادر می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷