افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
آماده سازی ۵۵ هکتار پارکینگ برای استقرار خودرو‌های شخصی زائران
12 شهریور 1401 - 10:08
شناسه : 29056

رئیس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی در قصرشیرین از فراهم شدن و آماده سازی ۵۵ هکتار پارکینگ برای استقرار خودرو‌های شخصی زائران در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

محمد حیدریرئیس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی در قصرشیرین گفت : این پارکینگ‌ها در ۱۰ نقطه قصرشیرین واقع شده که از قبل آماده‌سازی و بخشی از آن‌ها در مسیر کمربندی قصرشیرین قرار گرفته و تعدادی نیز در داخل شهر ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم از جمله نگهبان، ایمنی و روشنایی برای این توقفگاه‌ها فراهم شده و زائران می‌توانند با اطمینان خاطر از این مجموعه برای استقرار خودرو‌های خود استفاده کنند و عازم این سفر زیارتی و معنوی شوند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: در حال افزایش ظرفیت پارکینگ‌های موجود در قصرشیرین تا ۸۰ هکتار هستیم، ولی ظرفیت موجود پاسخگوی ۵۰ هزار را دارد.

حیدری اضافه کرد: پارکینگ‌های اختصاصی برای اتوبوس‌هایی که کار جابجایی زائران را از قصرشیرین به مرز خسروی انجام می‌دهند نیز فراهم شده است.

وی از افزایش شمار زائران خبرداد و گفت: ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۲۰ دستگاه تاکسی کار جابجایی و انتقال زائران را بر عهده دارد.

حیدری تصریح کرد: خدمات رسانی توسط مواکب و پارکینگ‌ها زودتر از زمان موعد آغاز پیاده‌روی‌های اربعین در قصرشیرین و مرز خسروی شروع شده و ۵۸ گیت ورود و خروج نیز برای خدمات رسانی به زائران پیش بینی شده است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷