افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
آماده‌باش 760 نیروی “اورژانس” کرمانشاه/ استقرار 105 آمبولانس در مسیر تردد زوار
13 شهریور 1401 - 10:25
شناسه : 29175

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش ویژه اورژانس استان برای خدمات رسانی در ایام اربعین از امروز(۱۳ شهریور) خبر داد.

پ
پ

دکتر هومن رفیعی سروری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره برنامه ریزی برای ارائه خدمات اورژانس در ایام اربعین از ماه های گذشته گفت: از آذر ماه سال گذشته برنامه ریزی ها در این زمینه آغاز شد و خوشبختانه امروز آمادگی کاملی برای خدمات رسانی در ایام اربعین داریم.

رفیعی سروری از آماده باش ویژه اورژانس از امروز(۱۳ شهریور) خبر داد و افزود: ۷۶۰ نیروی اورژانس در سطح استان به صورت ویژه به حالت آماده باش هستند.

وی افزود: همچنین حدود ۲۰۰ نیروی اورژانس نیز از سایر استان های برای کمک به استان جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار آمده اند.

رفیعی سروری از استقرار ۱۰۵ پایگاه ثابت و سیار اورژانس در مسیر تردد زوار در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد هشت پایگاه در قصرشیرین و ۲۰ پایگاه در محدوده سه راهی نصرآباد تا پایانه مرزی خسروی مستقر شده اند.

این مسئول افزود: در هریک از این پایگاه ها یک دستگاه آمبولانس آماده خدمات رسانی است و مجموعا ۱۰۵ دستگاه آمبولانس در این ایام بکارگیری می شود که ۵۶ دستگاه آن از استان های دیگر تامین شده است.

وی افزود: هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام بکارگیری می شود که سه دستگاه آن متعلق به استان و چهار دستگاه دیگر از استان های دیگر اضافه شده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین سه دستگاه موتورلانس هم برای مواقعی که ترافیک شدید است، جهت تسریع در خدمات رسانی و حضور هرچه سریعتر بر بالین مصدومان در این ایام بکار گیری می شود.

رفیعی سروری گفت: یک دستگاه بالگرد هم در استان داریم و بالگرد دیگری هم با همکاری هوانیروز اضافه شده که در بیمارستان قصرشیرین مستقر می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سطح استان هماهنگی های لازم به عمل آمده که در صورت نیاز اورژانسی به خون و فرآورده های خونی، بتوانیم درصورت وجود ترافیک در مسیر از طریق بالگرد این اقدام را انجام داده و خون مورد نیاز را به بیماران برسانیم.

وی افزود: در مجموع همه امکانات برای خدمات رسانی هرچه بهتر در ایام اربعین در استان فراهم شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷