افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
خودپردازهای سیار در مسیر مرز خسروی مستقر می‌شود
14 شهریور 1401 - 12:25
شناسه : 29260

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه از استقرار خودپردازهای سیار در مسیر تردد زوار اربعین، از ورودی استان کرمانشاه تا مرز خسروی خبر داد.

پ
پ

ابرهیم محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تدابیری که برای ارائه خدمات پولی و بانکی به زوار اربعین اندیشیده شده، گفت: قرار است در مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه تا مرز خسروی خودپردازهای سیار مستقر شود .

وی با بیان اینکه این کار برای مرز مهران انجام شده، تاکید کرد: امیدواریم تا هفته آینده استقرار خودپردازها در مسیر مرز خسروی و پایانه مرزی نیز انجام شود.

به گفته ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه بانک‌های مختلف تاکنون برای استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار خود در مسیر مرز خسروی اعلام آمادگی کرده‌اند و به زودی کار جانمایی و استقرار خودپردازها انجام خواهد شد.

محمدی همچنین از شارژ مداوم دستگاه‌های خودپرداز ثابتی که در مسیر تردد زوار اربعین هستند خبر داد و یادآوری کرد: هیچ مشکلی برای تامین وجه نقد مورد نیاز خودپردازها وجود ندارد.

وی یکی دیگر از خدماتی که برای استان‌های هم مرز با عراق که در مسیر تردد زوار اربعین قرار دارند درنظر گرفته شده را افزیش سقف برداشت از دستگاه‌های خود پرداز به رقم پنج میلیون ریال در طول شبانه روز اعلام کرد و گفت: این افزایش سقف درون بانکی است، یعنی امکان برداشت پنج میلیون ریال از خودپرداز یک بانک تنها با کارت بانکی همان بانک میسر بوده و برای سایر کارت‌های بانکی مبلغ دو میلیون ریال است.

محمدی همچنین از در نظر گرفتن شعب و باجه‌های کشیک برای ارائه خدمات در ساعات بیشتر نیز به زوار اربعین خبر داد و عنوان کرد: لیست شعب و باجه های کشیک اعلام خواهد شد.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه به مردم اطمینان داد با تدابیری که بانک مرکزی اندیشیده، مشکلی برای تامین وجه نقد و خدمات بانکی زوار اربعین وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷