افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33490 تعداد نوشته های امروز : 15×
حضور کرمانشاه در لیگ برتر ووشوی بانوان
21 شهریور 1401 - 12:25
شناسه : 29843

نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه از حضور تیم هیات استان در رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان خبر داد.

پ
پ

مریم هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان، اظهار کرد: این رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت و به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود که دور رفت اواخر مهر و دور برگشت اواخر آبان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ ۱۹ شهریور برگزار شد و تیم کرمانشاه حریفان خود در این رقابت‌ها را شناخت.

نائب رئیس هیات ووشوی بانوان کرمانشاه تصریح کرد: سپاهان اصفهان، هیات ووشوی قم، هیات ووشوی خراسان جنوبی، هیات ووشوی البرز و دانشگاه آزاد اسلامی حریفان تیم هیات ووشوی کرمانشاه هستند که در قالب یک گروه باهم به رقابت می‌پردازند.

وی یادآورشد: بازیکنان اصلی تیم کرمانشاه قرار است در این رقابت ها برای تیم های قدرتمندی که روی سکو خواهند رفت مبارزه کنند و در تیم هیات ووشوی کرمانشاه بازیکنان جوان را بکار خواهیم گرفت تا کسب تجربه کنند.

هاشمی با بیان اینکه این دومین حضور کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان است، گفت: باتوجه به اینکه از بازیکنان اصلی خود در این رقابت‌ها بهره نگرفته‌ایم، بنابراین انتظار روی سکو رفتن را نداریم.

وی در ادامه اعلام کرد: در حال بررسی هستیم که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان در سال ۱۴۰۲ را بگیریم.

نائب رئیس هیات ووشوی بانوان استان در ادامه از محنا رحیمی به عنوان یکی از ورزشکاران آینده دار ووشوی بانوان استان یاد کرد و گفت: باتوجه به توانایی‌هایی که این بازیکن دارد، امیدواریم در آینده فیکس تیم ملی شود و افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷