افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
پلیس تا پایان بازگشت زائران اربعین در میدان خدمت حضور دارد
27 شهریور 1401 - 22:25
شناسه : 30276

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی از این سفر معنوی، گفت: پلیس تا پایان بازگشت زوار در میدان خدمت به آنها حضور دارد. 

پ
پ

سردار “محمدعلی نوری نژاد” در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی به ماموریت بزرگ اربعین اشاره و اظهار کرد: در این ماموریت خطیر همه دستگاه ها و حتی خود مردم به صورت خودجوش پای کار بودند تا کارها به فضل الهی به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

وی ادامه داد: یکی از دستگاه هایی که به صورت شبانه روزی و از همان ابتدا پای کار آمد، پلیس خدمتگزار بود و در این مدت توانست خدمات بسیار خوب و شایسته ای به عموم زائران اربعین ارائه کند.

 نوری نژاد تصریح کرد: صدور یک میلیون و ۶۰۰ هزار گذرنامه و بیش از ۶۰۰ هزار برگ تردد گذرموقت در کنار تمدید نزدیک به ۴۰۰ هزار گذرنامه از جمله اقداماتی بود که پلیس به زائران برای خروج آن ها از مرز و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین انجام داد.

این مقام عالی رتبه انتظامی، تامین امنیت مطلوب زائران از مبداء تا مقصد، هدایت و راهنمایی آن ها در طول مسیر، برپایی موکب های متعدد و اسکان و پذیرایی زائران را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس برشمرد و گفت: مجموعه این اقدامات باعث رضایتمندی زوار شد که همین رضایتمندی سند افتخاری برای مجموعه فراجاست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به فراهم شدن زیرساخت های مناسب در پایانه مرزی خسروی اشاره کرد و گفت: امسال استقبال از این مرز چه برای خروج و چه ورود بیشتر از سال ۱۳۹۸ بود و همین امر نشان می دهد شرایط مناسبی فراهم شده است.

نوری نژاد همچنین از اقدامات پلیس کرمانشاه در خدمات رسانی گسترده به زائران و حضور میدانی و شبانه روزی آن ها قدردانی کرد و گفت: خدمات رسانی پلیس به زوار تا بازگشت آخرین نفر آن ها ادامه پیدا می کند و همکاران ما در میدان خدمت حاضر خواهند بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷