افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارند
29 شهریور 1401 - 22:25
شناسه : 30438

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به فضل الهی و با درایت و رهبری مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح کشورمان در اوج اقتدار و صلابت قرار دارند و قادرند هرگونه تهدید دشمن را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.

پ
پ

آیت الله “مصطفی علما”، در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان کرمانشاه، به ظرفیت های عظیم کشور در حوزه های مختلف اشاره و اظهار کرد: یکی از این ظرفیت ها داشتن نیروهای مسلح توانمند، ولایی و مقتدری است که حضورشان در صحنه باعث ایجاد رعب و وحشت میان دشمنان این مرز و بوم شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، افزود: اگر امروز کشورمان مملو از ظرفیت های بزرگی است که حربه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و انقلاب را روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهند، به برکت اندیشه‌های ایشان است که این ظرفیت ها را خلق و قدرت شرق و غرب را درهم شکست.

آیت الله علما یادآوری کرد: امروز اصلی ترین دشمنان این مرز و بوم هم به قدرت ایران خصوصا در حوزه صنایع موشکی ایمان داشته و می دانند اگر دست از پا خطا کنند، به بلایی بزرگ دچار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: نیروهای پرصلابت مسلح اعم از ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی و بسیج به فضل الهی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند و قادر هستند هرگونه تهدید دشمنان را به بهترین و قاطعانه ترین شکل ممکن پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه روزگاری همین کرمانشاه و دیگر استان های کشورمان جولانگاه آمریکایی ها و غربی ها بود، خاطرنشان کرد: اما امروز جمهوری اسلامی در تصمیم گیری های بزرگ جهانی حضور دارد و استقلالش زبانزد خاص و عام است.

آیت الله علما ادامه داد: این همه اقتدار و صلابت توسط امام راحل (ره) ایجاد شد و پس از ایشان هم رهبر فرزانه انقلاب همان مسیر را به درستی ادامه دادند تا امروز جمهوری اسلامی علی رغم همه دسیسه ها و توطئه چینی ها به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: صحنه دفاع مقدس عرصه دیگری از قدرت نمایی انقلاب و جمهوری اسلامی بود، جایی که رژیم بعثی عراق با همراهی بسیاری کشورها نتوانست حتی یک وجب از خاک این سرزمین را تصرف کند.

وی افزود: در جنگ نابرابر ۸ ساله ملت بزرگ و مقاوم ایران در کنار نیروهای پرصلابت مسلح به دفاع از تمامیت ارضی کشور پرداخته و به همه جهان تسلیم ناپذیری خود در برابر ظلم و ستم و استبداد را اثبات کردند.

آیت الله علما در پایان بر لزوم تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس خصوصا برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: این دوران هم باید مانند راهپیمایی عظیم اربعین به خوبی تبیین شود تا نوجوانان و جوانان ما با حقایق امر آشنا و متوجه شوند استقلال امروز جمهوری اسلامی در چه شرایطی حفظ شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷