افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
اجازه نمی‌دهیم کوچکترین توهین و جسارتی به نظام شود
31 شهریور 1401 - 13:25
شناسه : 30552

استاندار کرمانشاه گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی کوچکترین توهین و جسارتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکند.

پ
پ

بهمن امیری مقدم امروز(۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  اقتدار امروز نظام مرهون تلاش‌ و زحمات و مجاهدت‌های نیروهای مسلح است.

امیری مقدم با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز قدرت برتر منطقه هستند، گفت: نیروهای مسلح همانطور که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور سنگ تمام گذاشته اند، همواره پاسدار ارزش‌های نظام بوده و خواهند بود.

 استاندار کرمانشاه در ادامه اقتدار امروز کشور را مرهون جانفشانی‌ و از خودگذشتگی‌ رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این ایثارگران امروز هم هرجا لازم باشد برای دفاع از اسلام و انقلاب پای کار می آیند.

امیری مقدم تاکید کرد: دشمنان بدانند نیروهای مسلح در کنار نیروهای بسیج و مردمی در مسیر اسلام و رهبری و ولایت قرار دارند و اجازه نخواهند داد کسی به نظام و کشورمان تعدی کند.

وی تاکید کرد: کشور و نظام متعلق به همه مردم است و همانطور که در این سالها خودمان با وجود همه تحریم ها و سختی ها کشور را اداره کردیم، اکنون نیز اجازه نمی دهیم دیگران دخالتی داشته و جسارتی به نظام بکنند.

امیری مقدم اشاره ای هم به رخدادهای این روزهای کشور داشت و گفت:  امروز اگر می‌بینیم برخی کشورهای دنیا از اتفاقات پیش آمده در کشور ما خوشحالند، باید از آنها بپرسیم که چرا تصاویر مرتبط با برخورد خودتان با مردمانتان که زشت‌ترین برخوردها است را منتشر نمی کنید.

 انتهای پیام
 
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷