افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 0×
آغاز اردوی مشترک تیم‌های تنیس روی میز کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق
31 شهریور 1401 - 15:25
شناسه : 30556

رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از برپایی اردوی مشترک تیم های منتخب تنیس روی میز کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق(در بخش پسران) خبر داد.

پ
پ

شهنام اردلان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز این اردوی مشترک در کرمانشاه اظهار کرد: چندی پیش یک تفاهم نامه همکاری مشترک بین هیات تنیس روی میز استان و اقلیم کردستان عراق منعقد شد که براساس آن قرار است هرساله یک اردوی مشترک بین تیم های منتخب ما و این اقلیم برگزار شود.

وی افزود: اولین اردوی مشترک هم از امروز(۳۱ شهریور) تا ششم مهر به میزبانی خانه پینگ پنگ کرمانشاه آغاز شده و پس از آن هم اردو در اقلیم کردستان ادامه پیدا می‌کند که آن هم به مدت هفت روز خواهد بود.  

رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه اضافه کرد: ۲۳ بازیکن از اقلیم کردستان عراق که حدود ۱۰ نفر آنها ملی پوش هستند، به همراه ۱۰ بازیکن برتر رده های سنی مختلف استان کرمانشاه در این اردو حضور دارند.

وی یادآورشد: طبق برنامه در چهار روز اول اردو، ورزشکاران کرمانشاهی و عراقی تمرینات مشترک خواهند داشت و در دو روز پایانی هم مسابقه ای برگزار می شود که بین چند تیم از استان های مختلف کشور و تیم سلیمانیه عراق خواهد بود و در آینده همین برنامه هم در اردوی عراق برگزار می شود که در آن تیم هایی از کشورهای عربی حضور خواهند داشت.

اردلان هدف مهم از برپایی این اردو را استفاده بازیکنان دو استان از تجربیات یکدیگر، کمک به رشد و ارتقاء تنیس روی میز استان و شناسایی استعدادهای جدید اعلام کرد و یادآور شد: همچنین ما با برگزاری این اردو به دنبال معرفی بازیکنان شاخص کرمانشاهی و حضور آنها در تیم های لیگی عراق هستیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷