افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
زاگرس اسلام آبادغرب مغلوب مس کرمان شد
10 مهر 1401 - 11:25
شناسه : 31058

در هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی برابر تیم مس کرمان با نتیجه ۳۸ بر ۲۹ تن به شکست داد.

پ
پ

علی بکماز سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب پس از پایان این دیدار، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به شکست تیمش برابر مس کرمان، اظهارکرد: بازیکنان ما در این دیدار فوق العاده بازی کردند و با وجود اینکه شکست خوردیم، از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش در این دیدار در سطح ۸۰ درصد از آمادگی خود قرار داشتند، ادامه داد: یکی از نقاط مثبت تیم ما در این دیدار بازی هماهنگ و منظم بازیکنان بود که باعث شد تیم حریف بازی نفس گیری مقابلمان داشته باشد.  

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: تیم مس کرمان، در ترکیب خود از هفت تا هشت بازیکن ملی پوش  و مربی تیم ملی بهره می گیرد و فکر می کنم در این دوره از رقابت های لیگ برتر بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد. با این حال در مقابل این تیم، تیم دست و پا بسته ای نبودیم و خوب بازی کردیم.

وی به عدم حضور تماشاگران در این دیدار اشاره کرد و گفت: ما تماشاگران پرشوری داریم که اگر در این  دیدار حضور داشتند و تیمشان را تشویق می کردند، نتیجه بهتری می گرفتیم.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب جمعه پیش رو (۱۵ مهر) در سبزوار به مصاف تیم پیکان این شهر خواهد رفت.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال با تیم های ستارگان نوین برازجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد سپاهان نوین، زغال سنگ طبس، رعد پدافند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رقابت خواهد کرد.  

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷