افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
ایجاد بیش از ۲۱ هزار شغل در استان کرمانشاه
12 مهر 1401 - 11:09
شناسه : 31177

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد بیش از ۲۱ هزار شغل در استان در نیمه اول امسال بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد خبر داد.

پ
پ

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۱ هدفگذاری شده بیش از ۴۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود، گفت : در نیمه اول امسال ۲۱ هزار و ۳۸۳ شغل در استان ایجاد شده و تحقق ۴۶ درصدی هدفگذاری صورت گرفته را شاهد بودیم.

وی بیشترین اشتغال ایجاد شده در سطح استان را مربوط به شهرستان کرمانشاه با حدود ۷۳۰۰ نفر و کمترین را مربوط به قصرشیرین با حدود ۵۲۴ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از نظر تحقق هدفگذاری اشتغال کنگاور با تحقق ۵۸ درصدی بالاترین رتبه و هرسین با تحقق ۳۳ درصدی پایین‌ترین رتبه را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سهم دستگاه‌ها از اشتغالزایی استان در نیمه اول امسال عنوان کرد: در این مدت بیشترین اشتغال ثبت شده با حدود ۶۹۰۰ نفر مربوط به صنعت، معدن و تجارت بوده و سازمان جهاد کشاورزی با ۴۱۰۰ نفر، کمیته امداد با ۳۷۰۰ نفر، بهزیستی با حدود ۱۷۰۰ نفر و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ۱۳۰۰ نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به گفته احمدی، از بین دستگاه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تحقق ۲۸۱ درصدی رتبه اول تحقق هدفگذاری شش ماهه را داشته و کمترین تحقق هدف گذاری هم مربوط به بسیج سازندگی، بنیاد برکت و شهرداری بوده است.

وی سپس از نظارت بر مشاغل ثبت شده در سامانه رصد هم خبر داد و تاکید کرد: در این مدت نزدیک به هزار مورد نظارت انجام شده است.

موضوع دیگری که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به آن اشاره کرد ثبت درخواست متقاضیان کار در سامانه جست و جوی شغلی بود و با اشاره به ثبت نزدیک به ۱۳۰۰ درخواست در این سامانه، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم نیروی کار مورد نیاز سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی عمدتا از طریق همین سامانه تامین شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷