افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33487 تعداد نوشته های امروز : 12×
باید با جهاد تبیین بصیرت جوانان را بالا ببریم
19 مهر 1401 - 17:25
شناسه : 31561

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید با جهاد تبیین، بصیرت جامعه و به ویژه جوانان را بالا ببریم.

پ
پ

 آیت الله مصطفی علما، امروز(۱۹ مهر)در سی و چهارمین همایش وحدت که با حضور جمعی از شخصیت‌ها و علمای اهل تسنن و تشیع در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه نامگذاری یک هفته به نام هفته وحدت نمادین است، گفت: وحدت باید جزیی از زندگی ما بوده و در تمامی ایام سال و در همه امور به آن توجه داشته باشیم.

آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه اسلام ابدی و ماندگار است، گفت: پایه و اساس اسلام وحی است، لذا هیچ قدرتی نمی تواند به اسلام خدشه‌ای وارد کند، کما اینکه در ۱۴۰۰ سال گذشته قدرت های فراوانی کمر به نابودی اسلام بسته‌اند که هیچ کدام از آنها امروز زنده نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اسلام واقعی قدرت اداره دنیا را دارد، گفت: اگر محتوای اسلام پیاده شود، بر مبنای آموزه‌های آن می توان با سیاستمداران دنیا حرف زد و مقابل آنها ایستاد، کما اینکه مقام معظم رهبری با تکیه بر اسلام امروز قوی ترین مواضع را در برابر دشمنان دارد.

آیت‌الله علما تاکید کرد: آمریکا و دیگر دشمنان برای مقابله با اسلام از هرچه در توان دارند مضایقه نمی‌کنند، اما توان ایستادگی در برابر اسلام را ندارند.

وی با بیان اینکه پایه‌های اسلام بر مبنای حکمت گذاشته شده، گفت: در تفاوت بین اسلام و دیگر دیدگاه‌ها همین بس که اسلام از انسان‌ها می خواهد کتاب و قلم دست بگیرند و بر مبنای آن کار کنند و دشمنان اسلام امروز جوانان ما را به خسارت زدن به مردم ترغیب می کنند.

 امام جمعه کرمانشاه گریزی هم به وقایع اخیر کشور زد و گفت: راهکار مقابله با اغتشاشات این است که با جهاد تبیین، بصیرت جامعه به ویژه جوانان را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه جوانان از شرایط کشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب خبر ندارند، گفت: نسل جوان ما سالهای قبل از پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند و هیچ تصوری از آن زمان ندارند و نمی دانند نیروهای شهربانی ما مجبور بودند دورتادور دریاچه طاقبستان را بگیرند تا آمریکایی‌ها بتوانند با آرامش خاطر چندساعتی را در این دریاچه شنا کنند و مردم مزاحمتی برای آنها ایجاد نکنند.

وی اضافه کرد: باید دوران قبل از انقلاب را با جزییات آن برای جوانان بازگو کنیم تا آنها بدانند که آن زمان ما چه می کردیم و امروز چه می کنیم و چه چیز هایی در اختیار داریم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷