افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
27 مهر 1401 - 23:25
شناسه : 32078

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نگذاشتیم هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم بماند.

پ
پ

سلمان محمدی عصر امروز (۲۷مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۲۶ هزار معلم شاغل در استان کرمانشاه، افزود: ساماندهی این تعداد معلم با توجه به اینکه حدود دو هزارذنفر از آنها درخواست نقل و انتقال و جابجایی داشتند، کار سختی بود.

محمدی با بیان اینکه در استان ۲۲۰۰ نفر کمبود معلم داشتیم، گفت: با تلاش های خوب صورت گرفته در جهت ساماندهی معلم ها با بهره گیری از توان معلمان حق التدریس و دیگر ظرفیت ها، خوشبختانه هنگام بازگشایی مدارس هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نماند.

محمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود ۳۶۰۰مدرسه با ۱۴ هزار کلاس درس دارد، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با احتساب نوآموزان پیش دبستانی قریب ۳۷۰هزار دانش آموز در استان کرمانشاه راهی کلاس درس شدند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به پیشتازی استان کرمانشاه در اجرای پروژه مهر در کشور، گفت: در ارزیابی های صورت گرفته در کشور استان کرمانشاه رتبه اول را در اجرای این پروژه در کشور کسب کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید نتیجه کار آموزش و پرورش را در بدنه جامعه ببینیم، گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه آموزش و پرورش است. 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ماهر بار آوردن دانش آموزان استان، اضافه کرد: آموزش و پرورش توسعه مهارت آموزی را در بین دانش آموزان برنامه ریزی کرده است.

وی اشاره ای هم به افت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا داشت و گفت: برای نزدیک ۳۰هزارنفر از دانش آموزان استان در تابستان کلاس تقویتی برگزار کردیم.
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷