افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
01 آبان 1401 - 17:32
شناسه : 32255

کرمانشاه – ایرنا – نایب رییس هیات وزنه‌برداری کرمانشاه گفت: کیانوش رستمی و حافظ قشقایی ۲ نفر از ملی پوشان شایسته استان برای شرکت در رقابت‌های جهانی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند.

پ
پ

«معصومه پاشایی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان که از امروز با شرکت ۱۲ ورزشکار در آکادمی المپیک در تهران آغاز به کار کرده برای شرکت در رقابت های جهانی کلمبیا است.

وی اضافه کرد: حافظ قشقایی در دست ۶۷ کیلوگرم و کیانوش رستمی نیز در دسته ۹۶ کیلوگرم از سوی «سعیدعلی حسینی»، سرمربی تیم ملی وزنه برداری به این اردو فراخوانده شده اند.

کیانوش رستمی و حافظ قشقایی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند

پاشایی اظهار کرد: در این دوره از اردوی تیم ملی علاوه بر حافظ قشقایی که تنها وزنه بردار دعوت شده در دسته ۶۷ کیلوگرم است، در دسته ۸۱ کیلوگرم، حسین سلطانی، در دسته ۸۹ کیلوگرم، میرمصطفی جوادی و در ۹۶ کیلوگرم به غیر از کیانوش رستمی، رضا بیرانوند نیز به این اردو دعوت شده است.

وی افزود: در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، رسول معتمدی و رضا دهدار، در  ۱۰۹ کیلوگرم، مهدی کرمی و علی هاشمی و در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم نیز علی داودی، علیرضا یوسفی و آیت شریفی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده اند.

کیانوش رستمی و حافظ قشقایی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند

پاشایی با بیان اینکه استان کرمانشاه از قطب های مهم رشته وزنه برداری در کشور به شمار می رود که از میان وزنه برداران دختر آن ۲ نفر نیز در تیم ملی حضور دارند یادآور شد: در این استان در مجموع بیش از ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان امسال به میزبانی کشور کلمبیا از ۱۴ تا ۲۵ آذر برگزار می‌شود.

این مسابقات اولین رویداد گزینشی المپیک پاریس محسوب می‌شود از این رو پیش بینی می شود شمار زیادی از وزنه برداران کشورهای مختلف جهان در آن شرکت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷