افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
دانش بنیان‌های کرمانشاه حمایت می‌شوند
01 آبان 1401 - 19:25
شناسه : 32260

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از موافقت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان خبر داد.  

پ
پ

سیامک آزادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به موافقت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه، اظهارکرد: در تفاهم نامه ای که قرار است بزودی بین استانداری کرمانشاه و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امضاء شود، مقرر شده این ستاد از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه نیز حمایت مالی داشته باشد.

وی تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه این ستاد به تامین مالی و اعطای تسهیلات مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور کرمانشاه که برای تجاری سازی ایده های خود نیاز به سرمایه گذاری دارند، کمک می کند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مقرر شده در فاز اول حدود ۱۵۰ میلیارد تومان منابع مالی به این منظور در نظر گرفته شود تا تسهیلاتی با شرایط خوب به شرکت های دانش بنیان و فناور استان داده شود.

وی یادآورد: در مواردی هم که خود شرکت ها تمایل داشته باشند، امکان سرمایه گذاری مشترک بین ستاد و آنها وجود دارد.

آزادی به مشکل شرکت های دانش بنیان در تامین وثایق و تضامین برای اخذ تسهیلات بانکی هم اشاره کرد و افزود: در این رابطه هم رایزنی هایی شده تا جایی که ممکن است در این زمینه برای شرکت های دانش بنیان  و واحدهای فناور استان تسهیل گری شود.

آزادی تعداد شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه را ۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: از نظر تعداد شرکتهای دانش بنیان بین استان های غربی کشور رتبه اول را داریم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷