افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33505 تعداد نوشته های امروز : 15×
اهداف دشمن در فتنه نقش برآب شد
04 آبان 1401 - 19:08
شناسه : 32449

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : دشمنان در فتنه اخیر تلاش کردند مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند که با هوشیاری و بصیرت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.

پ
پ

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز (چهارم آبان) در آیین نمادین نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا کرمانشاه، با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان همیشه باید هوشیار و آماده باشیم، گفت : باید کشوری مقتدر باشیم تا بتوانیم در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرد، گفت: دشمنان همیشه از ابزار جنگ نظامی استفاده نمی‌کنند و کما اینکه در شرایط کنونی شبیخون فرهنگی را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب در پیش گرفته اند، لذا برای مقابله با این دسیسه‌ها باید هوشیار باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کرده اند تا با راه انداختن مسائل قومی و قبیله‌ای و ترور شخصیت ها، جنگ هشت ساله تحمیلی و… به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، اما مردم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار نظام بوده و این توطئه‌ها را خنثی کرده اند.

وی اشاره‌ای هم به برنامه‌های دشمنان برای به حاشیه بردن موضوع تعلیم و تربیت در کشور داشت و گفت: دشمنان می‌دانند اقتدار نظام در گرو علم آموزی است و وقتی جامعه‌ای بیسواد باشد مسیر حرکت آن جامعه متوقف خواهد شد، لذا در فتنه اخیر تلاش کردند مدارس و دانشگاه‌ها را به سمت تعطیلی بکشانند که به یاری خداوند و با هوشیاری و بصیرت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.

محمدی با بیان اینکه بهترین پدافند غیرعامل شرکت در جهاد تبیین است، از دانش آموزان خواست تا سفیر‌های خوبی برای نظام باشند و دستاورد‌های نظام را به گوش مردم برسانند.

وی اشاره‌ای هم به نقش تاثیرگذار جوانان در پیروزی و تکوین انقلاب اسلامی داشت و تصریح کرد: نقش جوانان در پیروزی و تکوین انقلاب اسلامی برجسته است و گواه این مدعا اینکه با تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز، امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر آن را ندارد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷