افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
از عملکرد رئیس هیات تنیس راضی نیستم
07 آبان 1401 - 17:25
شناسه : 32613

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عملکرد رئیس هیات تنیس استان ابراز نارضایتی کرد.

پ
پ

صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، به گلایه های اخیر رئیس هیات تنیس استان از اداره کل ورزش و جوانان پاسخ داد و اظهارکرد: ما هیچ مشکلی با شخص ایشان نداریم، اما از عملکردش در هیات تنیس استان راضی نیستیم.  

وی به صحبت های رئیس هیات تنیس استان مبنی بر فشار مدیرکل ورزش و جوانان به فدراسیون برای برکناری اش هم اشاره کرد و گفت: هیچ فشاری به فدراسیون برای برکنار رئیس هیات تنیس استان وارد نکرده ام، چراکه دوره ریاست آقای زرندی بر هیات تنیس استان بزودی به پایان خواهد رسید و نیازی به وارد آوردن فشار برای برکناری اش نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: هیچ حساسیتی روی شخص و یا اشخاص نداریم، بلکه فقط عملکرد هیات ها برایمان مهم است که متاسفانه از عملکرد رئیس این هیات راضی نیستیم.

وی تصریح کرد: رئیس هیات تنیس استان در استان اقامت ندارند و برای همین عملکردشان طی مدت چهار سال گذشته قابل قبول نبوده است.  

رحیمی با بیان اینکه مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان در حال انجام است، گفت: با شروع ثبت نام کاندیداها، آقای زرندی هم می تواند مانند دیگر افراد در انتخابات ثبت نام کند.

رئیس هیات تنیس استان چندی پیش در گفت و گویی با ایسنا ( در این لینک  می توانید متن مصاحبه را ببینید) از بی توجهی ها و سنگ اندازی های مدیرکل ورزش و جوانان استان در مسیر رشد و توسعه این رشته انتقاد کرده بود. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷