افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
بسیاری از بازیکنان توانمند کبدی کرمانشاه به شهرهای دیگر مهاجرت کرده‌اند
08 آبان 1401 - 13:25
شناسه : 32669

تیم کبدی کرمانشاه در دور مقدماتی لیگ دسته اول آقایان کشور با تحمل سه باخت و کسب تنها یک پیروزی حذف شد. رییس هیات کبدی استان دلیل این عملکرد ضعیف را مهاجرت بسیاری از کبدی کاران توانمند استان به دلیل نبود اسپانسر می داند.

پ
پ

مختار صیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حذف تیم کبدی کرمانشاه از لیگ دسته اول، اظهار کرد: تیم کرمانشاه سال ۱۳۹۸ در رقابت های لیگ برتر کبدی کشور حضور داشت که در آن رقابت ها علیرغم شروع خوب، به دلیل مشکلات مالی به لیگ دسته اول سقوط کرد.

وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شد یکی دو سالی این رقابت ها برگزار نشود و امسال دوباره استارت رقابت های لیگ دسته اول با حضور ۱۲ تیم در قالب دو گروه زده شد.

رئیس هیات کبدی استان با بیان اینکه تیم کرمانشاه در مرحله مقدماتی این رقابت ها عملکرد خوبی نداشت، گفت: متاسفانه تیم ما با سه باخت و یک برد در دور مقدماتی حذف شد.

وی یکی از علل اصلی ناکامی تیم های کرمانشاه در رقابت های لیگی را مهاجرت ورزشکاران ملی پوش استان عنوان کرد و افزود: هرچند کبدی کرمانشاه در سطح ملی افت نداشته و تعداد قابل توجهی ملی پوش داریم که در زمان مسابقات قهرمانی کشور هم برای استانِ خود مسابقه می دهند، اما در رقابت های لیگی شرایط متفاوت است.

صیدی اضافه کرد: واقعیت این است که بسیاری از بازیکنان توانمند کبدی کرمانشاه به دلیل نبود اسپانسر در استان به شهرهای دیگر مهاجرت کرده اند و برای تیم های آنها بازی می کنند، به همین دلیل حضورمان دیگر در رقابت های لیگی قدرتمند نیست، چراکه دستمان از این بازیکنان خالی است.

وی با بیان اینکه مسئولین استانی می توانند این مشکل را حل کنند، گفت: حمایت از رشته های ورزشی در کرمانشاه برعهده یک دستگاه خاص نیست، بلکه استاندار کرمانشاه باید با رایزنی با دستگاه هایی مانند صنعت و معدن، شهرداری و … آنها را پای کار بیاورد.

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه کرمانشاه  خاطرنشان کرد: اگر فقط ۱۰ درصد از خواسته های ما محقق شود، گام های بلندی رو به جلو برخواهیم برداشت، در غیراینصورت شرایط همینگونه ادامه پیدا می کند و ما تنها به شناسایی و پرورش استعدادها می پردازیم و آنها هم پس از مدتی به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷