افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
اکثر بازیکنان تیم “آنفلوآنزا” داشتند/ هنوز ابتدای راه هستیم
08 آبان 1401 - 17:25
شناسه : 32687

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به سومین شکست تیمش در رقابت های لیگ برتر هندبال اشاره کرد و گفت: هنوز در ابتدای لیگ هستیم و تا پایان فصل فرصت زیادی برای کسب نتیجه داریم.

پ
پ

علیرضا بکماز در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کسب نتایج ضعیف تیمش در چهار هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال، اظهارکرد: از چهار بازی که تاکنون در رقابت های لیگ داشته ایم، دو بازی آن با تیم های بالای جدول بوده و در بازی آخر هم برابر تیم شهید شاملی کازرون با یک تیم پرمهر روبرو شدیم.

وی افزود: جمعه هفته پیش (ششم مهر) در  کازرون در حالی به مصاف تیم شهید شاملی این شهر رفتیم که اکثر بازیکنان ما از چند روز قبل از بازی دچار آنفلوآنزای شدید شده و با همین حال تمرینات خود را ادامه دادند و پا به زمین مسابقه گذاشتند.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب اضافه کرد: بازیکنان ما با این ضعف بدنی وارد مسابقه شدند و هرچند در ابتدای بازی هم تلاش کردند تا با اجرای چند تاکتیک دفاعی و حمله حریف را غافلگیر کنند و تقریبا موفق هم شدند، اما در زدن شوت نهایی و گذر از گلر ملی پوش شهید شاملی ناموفق بودند.

وی اضافه کرد: همین مسئله باعث شد تا در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی نتیجه لازم را کسب نکنیم و بازیکنان ما روند بازی را از دست بدهند. از طرفی تیم کازرون هم تیمی پرمهره، با نظم و تاکتیک عالی در دفاع و حمله و سرعت انتقال بازی بود.

بکماز گفت: به تیم خوب شهید شاملی کازرون و مربی با دانش این تیم آقای مسعود ظهرابی که عملکرد بسیار خوبی برابر ما داشتند، تبریک می گویم.

وی یکی از عوامل مهم شکست تیمش را ابتلای اکثر بازیکنان به آنفلوآنزا عنوان کرد و گفت: در این بازی ضعف شدید بدنی را در بازیکنانم احساس می کردم. هیچ کاری از دستمان بر نمی آمد و در حال حاضر هم چند بازیکن هنوز مبتلا هستند.

سرمربی تیم هندبال زاگرس با بیان اینکه بدنبال بهانه برای شکست تیمش نیست، گفت: این مسئله هم جزیی از طبیعت و چالش های ورزش است.

وی با تاکید براینکه تیمش هنوز در ابتدای رقابت های لیگ برتر هندبال قرار دارد، گفت: روزهای خوب تیم زاگرس هم از راه می رسد و من و بازیکنانم هر روز تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد تا نتایج به نفع ما تغییر کند.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال تاکنون چهار بازی داشته که سه بازی خود را واگذار کرده و تنها در یک بازی پیروز شده است.

این تیم در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، چهارشنبه این هفته(یازدهم آبان) در اسلام آبادغرب به مصاف تیم سپاهان نوین خواهد رفت.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷