افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
۱۳ آبان فرصتی برای یک صدایی مردم علیه دشمنان است
12 آبان 1401 - 13:25
شناسه : 32978

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای یکصدایی مردم علیه دشمنان است.

پ
پ

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با ایسنا، یوم الله ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران عنوان کرد و افزود: امسال شرایط خاصی در کشور داریم و با حمایت‌، هدایت‌ و پشتیبانی دشمنان اسلام و انقلاب و عناصر ضدانقلاب اغتشاشاتی در برخی از نقاط کشور رخ داده که حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان همچون ریختن آب بر آتش دشمنان است.

وی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند نیات دشمنان از ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور را برملا کرده و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کند تا دست از دخالت در امور ما بردارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان با حضور حماسی خود در صحنه، بار دیگر انزجار خود از آمریکا را نشان داده و اعلام خواهند کرد با سیاست‌های آمریکا و اهداف پلیدی که در کشورمان داشته و دارد، مخالف بوده و دست از آرمان های خود نمی کشند.

وی اضافه کرد: همه مردم باید روز ۱۳ آبان  فارغ از اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی به میدان آمده و برای حفظ امنیت کشور در راهپیمایی شرکت کنیم.

احمدی با اشاره به موقعیت شناسی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی، گفت: در این برهه از زمان همه باید یکدل و یکپارچه باشند و اجازه ندهند دشمنان با اختلاف انداختن بین اقوام و مذاهب به اهداف خود برای ضربه به ایران اسلامی برسند.

احمدی اضافه کرد: ۱۳ آبان فرصت خوبی است تا همه اقوام و مذاهب و قومیت‌های مختلف در سراسر ایران اسلامی یک صدا در راهپیمایی شرکت کنند و انزجار خود را از دشمنان نشان دهند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷