افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33513 تعداد نوشته های امروز : 8×
وضعیت ترافیکی کلانشهر کرمانشاه مناسب نیست
12 آبان 1401 - 17:09
شناسه : 32992

استاندار کرمانشاه گفت : وضعیت ترافیکی کلانشهر کرمانشاه مناسب نیست و شهرداری با همکاری پلیس راهور باید یک برنامه مدون برای بهبود این وضعیت ارائه دهند.

پ
پ

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در نشست شورای ترافیک استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه نجات جان حتی یک نفر هم برای ما مهم است، گفت : مسیر کرمانشاه _ کامیاران پس چندین سال، به تازگی تکمیل و پیش از افتتاح رسمی زیر بار ترافیکی رفت و طی این ۱۸ روز شاهد کاهش تعداد کشته‌ها (پنج نفر) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک برخی مناطق شهر مانند پارکینگ شهرداری به دلیل تمرکز مطب‌ها، رادیولوژی‌ها و آزمایشگاه‌ها، بسیار شدید است و شهروندان از این وضعیت در عذاب هستند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تاکید کرد: علوم پزشکی باید با یک برنامه ریزی مناسب، مطب‌ها و اماکن درمانی این منطقه را در قالب مجتمع‌های پزشکی در ورودی‌ها و مجاورت شهر جانمایی کند.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه فراهم بودن پارکینگ، یک حق شهروندی است؛ گفت: متاسفانه برخی مجتمع‌های پزشکی، تجاری و خدماتی در سطح شهر و نقاط پرترافیک، فاقد پارکینگ هستند و که اینکار نادیده گرفتن حقوق شهروندی است.

وی تاکید کرد: حقوق شهروند نباید فدای سود شخصی افراد شود و این مجتمع‌ها باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند و در صورت عدم تامین پارکینگ باید خدمات ارائه شده آن‌ها محدود شود و اقدام لازم برای تامین پارکینگ صورت گیرد.

امیری مقدم با تاکید بر نظارت ویژه بر آموزشگاه‌های رانندگی در روند صدور گواهینامه گفت: پلیس در زمینه آموزش‌هایی که با جان مردم در ارتباط است باید سختگیرانه برخورد کند و تا فردی مهارت‌های لازم را کسب نکرده، نباید گواهینامه دریافت کند.

وی تاکید کرد: شهرداری به جای قرار دادن این حجم بالا از سرعت گیر و ایجاد نارضایتی در شهروندان، باید به سمت ایجاد کاهنده‌های سرعت به شکل استاندارد و با نصب علائم و نور و رنگ برود تا شاهد اثرگذاری بهتر آن بر ترافیک شهر باشیم.

وی فعال شدن دوربین‌های ثبت تخلفات را یکی از مطالبات مدیریت ارشد استان دانست و گفت: هفت سال از نصب تعدادی از دستگاه‌های دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر می‌گذرد، ولی هنوز فعال نیستند و این رویه قابل قبول نیست و باید سریعا راه اندازی شوند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷