افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
نباید فریب آمریکا و دیگر دشمنان را بخوریم 
13 آبان 1401 - 15:25
شناسه : 33046

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: باید مراقب باشیم فریب آمریکا و دیگر دشمنان را نخوریم و نگذاریم آنها برایمان نقش دایه مهربانتر از مادر را بازی کنند.

پ
پ

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ملت مسلمان ایران اسلامی در ۴۳ ساله گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به خوبی عملی کرده اند، گفت: ملت ولایی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف پلید خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند. 

مرادی ادامه داد: طبق آمارهای موجود آمریکا در ۲۰۰ سال گذشته  مشکلات فراوانی را برای کشورهای مختلف به وجود آورده و در قرن اخیر هم کشورهای زیادی دنیا را به چالش کشیده و در این کشورها جنگ و خونریزی به وجود آورده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه حمله نظامی به طبس، کودتای ۲۸ مرداد، توطئه آمریکا در به شهادت رساندن سرداران ما و … نمونه هایی از جنایت های آمریکا  علیه ما هستند، تاکید کرد: عملکرد آمریکا در مواجهه با کشورهای مختلف نشان می دهد دنیا باید مقابل سلطه آمریکا بایستند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا منزوی شده و اقتدار گذشته را ندارد، گفت: به زودی شاهد افول آمریکا خواهیم بود.

وی در ادامه اشاره ای هم به جریانات اخیر کشور داشت و گفت: آمریکا و دیگر دشمنان ما می خواهند با هزینه های کلان بین ملت ما شکاف ایجاد کرده و از این طریق به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند، لذا مقابله با این توطئه چینی ها هوشیاری و بیداری ما را می طلبد.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم فریب آمریکا و دیگر دشمنان را نخوریم و نگذاریم آنها برایمان نقش دایه مهربانتر از مادر را بازی کنند.

وی اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی داشت و گفت: بی شک مشکلات اقتصادی مردم را در تنگنا قرار داده و می طلبد مسئولین بیشتر به فکر رسیدگی به مردم باشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷