افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33522 تعداد نوشته های امروز : 17×
حوادث اخیر نیاز به جهاد تبیین را اثبات کرد
15 آبان 1401 - 15:25
شناسه : 33138

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: حوادث و ناآرامی‌های اخیر ثابت کرد که به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری نیاز داریم.

پ
پ

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با جهاد تبیین دنبال شبهه‌زدایی از ذهن مخاطبان به‌ویژه جوانان هستند، زیرا دشمن به ایجاد شبهات برای سلطه دلبسته است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: آنچه در حوادث اخیر اتفاق افتاد براساس ایجاد شبهات توسط دشمن بود که با نغمه‌های ناامیدی در فضای مجازی، پروپاگاندای رسانه‌ای علیه نظام اسلامی و دروغگویی سیاستمداران غربی، زیرساخت‌های ایجاد شبهات را فراهم کرده بودند.

 رحیمی زنگنه با بیان اینکه دشمن با ایجاد گره‌هایی در ذهن مردم به‌ویژه نسل جوان به‌دنبال ایجاد ناآرامی در کشور بود، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در شرایط کنونی راهکار مقابله با سلطه‌گری و دروغگویی دشمنان ایران اسلامی است تا بتوانیم از این پیچ تاریخی نیز با سربلندی و موفقیت عبور کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به بازدید از برخی صنایع شهرستان کرمانشاه تأکید کرد: آنچه که در این بازدیدها دیده شد، دستیابی به فناوری‌های روز دنیا با کمک دانش و تخصص مهندسان ایرانی در شرایط تحریم بود که اگر این دستاوردها برای مردم به شیوه جهادی تبیین می‌شد، بسیاری از سیاه‌نمایی‌های دشمن خنثی می‌شد.

 رحیمی زنگنه با بیان اینکه اکنون پتروشیمی کرمانشاه در زمینه تولید کاتالیست‌ها به خودکفایی رسیده، بیان کرد: بسیاری از موفقیت‌های اینچنینی در سایه قرار گرفته است، زیرا هجمه رسانه‌ای دشمن اجازه دسترسی مردم به اخبار امیدوارکننده و درست و به اصطلاح خبر خوب را نمی‌دهد و امروز وظیفه سخنوران و رسانه‌ها بیش از گذشته است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات خدیجه جشن پروکانی، شهاب الدین شفیعی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه منصوب شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷