افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود
21 آبان 1401 - 13:25
شناسه : 33494

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

 سعید کریمی، امروز(۲۱ آبان) در نشست خبری تشریح برنامه‌های این رویداد، با اشاره به برگزاری این رویداد از ۲۵ تا ۲۷ آبان به صورت حضوری در کرمانشاه، گفت: متقاضیان در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته فرصت دارند، توانایی‌های خود را در این رویداد به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه متقاضیان تا ۲۴ آبان برای شرکت در این رویداد مهلت ثبت نام دارند، گفت: متقاضیان برای ثبت نام به آدرس الکترونیکی https://event.bsjmajazi.ir/ مراجعه کنند.

 مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹ نفر برگزاری این رویداد را در کرمانشاه داوری خواهند کرد، گفت: پیش بینی می شود بین ۱۰ تا ۱۵ تیم در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد در رشته های برنامه نویسی موبایل، بازی سازی موبایلی و پویانمایی، گفت: نفرات برتر این رویداد به رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج که احتمالا هفته بسیج در کشور برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

کریمی افزود: برای نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز هفت، پنج و دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ارائه مشاوره به متقاضیان از سوی منتورها در زمان برگزاری رویداد، گفت: برگزاری این رویداد فرصتی برای انعقاد قرارداد نهادها و ارگان‌های مختلف با افراد شاخص در حوزه برنامه نویسی را فراهم خواهد کرد.

کریمی هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از نخبگان و چهره‌های صاحب ایده عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این رویداد بتواند نقش مهمی در اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد مردمی تولید محتوای دیجیتال همزمان با این رویداد، گفت: این رویداد هم در سه بخش کلیپ و ویدیوهای موبایلی، عکس و عکس‌نوشته و پوستر و آثار گرافیکی با موضوعات “کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی”، “ظرفیت های گردشگری” و ” وحدت ادیان و مذاهب” برگزار خواهد شد و علاقمندان به شرکت در بخش مردمی رویداد می توانند به آدرس الکترونیکی  https://people.bsjmajazi.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: در مراسم اختتامیه رویداد ملی تولید محتوای استانی بسیج از نفرات منتخب بخش مردمی نیز تجلیل خواهد شد.

کریمی در ادامه با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان، اضافه کرد: مرکز فضای مجازی بسیج می‌کوشد با برگزاری این رویداد استعدادهای برتر را شناسایی کرده و به عنوان یک پل ارتباطی زمینه‌ انعقاد قرارداد افراد صاحب ایده با نهادهای مختلف را فراهم کند و از این طریق زمینه اشتغال دانش‌آموختگان بیکار دانشگاه‌ها را فراهم آورد.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷