افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33527 تعداد نوشته های امروز : 2×
سرپرست شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه منصوب شد
26 آبان 1401 - 11:25
شناسه : 33788

سید محمدامین حسینی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه منصوب شد.

پ
پ

محمدرضا سهیلی مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: امیدواریم از این پس شاهد اتفاقات مثبت توسط شرکت توسعه گردشگری در استان باشیم.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم از این پس کارها با هماهنگی بیشتری انجام شود، گفت: شرکت توسعه گردشگری به عنوان بال اجرایی وزارتخانه باید امکان شکوفایی و درآمدزایی ایجاد کند و یک بار فنی از دوش اداره کل میراث فرهنگی بردارد.

سهیلی تصریح کرد: اعتقاد دارم باید هماهنگی در کارها انجام شود تا پروژه‌های موازی تعریف نشده و شاهد این باشیم یک راهبرد و یک اتاق فکر با جلسات منظم در استان شکل گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت توسعه گردشگری باید به رسالت خود عمل کند، گفت: هدف اصلی ایجاد این شرکت، توسعه سرمایه‌گذاری در امر گردشگری است و شرکت باید با شناسایی مناطق مستعد و تهیه بسته‌های مناسب بسترهای لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم کند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه گردشگری را به عنوان محور اصلی توسعه استان کرمانشاه معرفی کرد و افزود: متاسفانه فرآیند رسیدن به مرحله اجرایی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان بسیار طولانی است و باید تلاش کنیم این فرایند اصلاح و به کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش یابد.

پیش از این حامد سپهری مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه بود که چندی پیش استاندار کرمانشاه از عملکرد ضعیف و ناکارآمدی این شرکت در استان به شدت انتقاد کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷