افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
غربی‌ها کاری به مشکلات ما ندارند، هدفشان نابودی “اسلام” است
26 آبان 1401 - 13:27
شناسه : 33794

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: غربی ها کاری به مشکلات ما ندارند و تنها هدفشان نابودی “اسلام” است.

پ
پ

 آیت‌الله مصطفی علما، امروز(۲۶ آبان) در دیدار با بسیجیان و فرماندهان نظامی و انتظامی کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج حاصل تفکر امام(ره) برای پاسداری از اسلام و مبارزه با استکبار جهانی بود.

آیت الله علما با بیان اینکه بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس امتحان خود را در عقب راندن دشمن به خوبی پس دادند، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی‌، دین خود را به ملت و کشور ادا کردند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با مردم ایران، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها استکبار جهانی با اصل اسلام کار دارند و می خواهند اسلام وجود نداشته باشد، شیعه و سنی هم برایشان فرقی ندارد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان می خواهند اسلام ناب تعطیل شود، تاکید کرد: امروز استکبار جهانی با اقتدار ایران اسلامی مشکل دارد و می داند ایران اسلامی ابر قدرت بلامنازع منطقه است، لذا برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خواهان تعطیلی اسلام ناب هستند. 

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید با چنگ و دندان انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

آیت الله علماء تأکید کرد: حفظ اسلام تا جایی اهمیت دارد که امام حسین(ع) برای حفظ دین جان خود را روز عاشورا و در سرزمین کربلا فدای اسلام کرد.

وی در ادامه اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی مردم داشت و گفت: در اینکه مشکلات اقتصادی و بیکاری وجود دارد تردیدی نیست، اما باید بدانیم غربی ها کاری به این مشکلات ندارند و تنها هدفشان نابودی اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه باید در صدد رفع مشکلات جوانان باشیم، گفت: جوانان اگر کار و زندگی داشته باشند، فریب دشمنان را نمی خورند، لذا باید همه جانبه این بچه هایی که فریب تبلیغات رسانه های غربی را خورده‌اند، حمایت و هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز مهمترین کار خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها است، چون ملت ایران ملت شریفی هستند که هر زمان انقلاب اسلامی لازم داشته با همه وجود در خدمت اسلام بوده اند.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷