افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 0×
غربی‌ها هدفشان نابودی “اسلام” است/دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی‌تابند
26 آبان 1401 - 23:09
شناسه : 33810

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : غربی‌ها کاری به مشکلات ما ندارند و تنها هدفشان نابودی “اسلام” است.

پ
پ

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : تشکیل بسیج حاصل تفکر امام (ره) برای پاسداری از اسلام و مبارزه با استکبار جهانی بود.

آیت الله علما با بیان اینکه بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس امتحان خود را در عقب راندن دشمن به خوبی پس دادند، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی، دین خود را به ملت و کشور ادا کردند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با مردم ایران، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آن‌ها استکبار جهانی با اصل اسلام کار دارند و می‌خواهند اسلام وجود نداشته باشد، شیعه و سنی هم برایشان فرقی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند اسلام ناب تعطیل شود، تاکید کرد: امروز استکبار جهانی با اقتدار ایران اسلامی مشکل دارد و می‌داند ایران اسلامی ابر قدرت بلامنازع منطقه است، لذا برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خواهان تعطیلی اسلام ناب هستند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید با چنگ و دندان انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

آیت الله علماء تأکید کرد: حفظ اسلام تا جایی اهمیت دارد که امام حسین (ع) برای حفظ دین جان خود را روز عاشورا و در سرزمین کربلا فدای اسلام کرد.

وی اشاره‌ای به مشکلات اقتصادی مردم داشت و گفت: در اینکه مشکلات اقتصادی و بیکاری وجود دارد تردیدی نیست، اما باید بدانیم غربی‌ها کاری به این مشکلات ندارند و تنها هدفشان نابودی اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه باید در صدد رفع مشکلات جوانان باشیم، گفت: جوانان اگر کار و زندگی داشته باشند، فریب دشمنان را نمی‌خورند، لذا باید همه جانبه این بچه‌هایی که فریب تبلیغات رسانه‌های غربی را خورده‌اند، حمایت و هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز مهمترین کار خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها است، چون ملت ایران ملت شریفی هستند که هر زمان انقلاب اسلامی لازم داشته با همه وجود در خدمت اسلام بوده اند.

تلاش دشمنان برای فراموشی فرهنگ بسیج

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی‌تابند و از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا این فرهنگ را به فراموشی بسپارند.

بهمن ریحانی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، گفت: امام (ره) با تشکیل بسیج به دنبال ایجاد ارتشی بزرگ و مردمی برای بیمه کردن اسلام و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از بی نظیرترین تشکل‌های مردمی در دنیا است، افزود: بدون غلو بسیج به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت مطرح است، چون بسیج نه فقط خاص سپاه، ارتش و دیگر نیرو‌های نظامی بلکه یک تفکر است و در پی ایجاد روحیه و انگیزه مردمی برای دفاع از انقلاب است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: بسیج به معنی حضور آگاهانه، با اعتقاد و با انگیزه در هر میدانی که کشور به آن نیاز داشته باشد است و امروز این یادگار بزرگ و فتح الفتوح امام (ره) در دنیا به عنوان یک خیزش مردمی ثبت شده و به الگویی برای کشور‌های مختلف دنیا از سوریه و عراق گرفته تا کشور‌های دیگر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان فرهنگ بسیجی را برنمی تابند، گفت: دشمنان از تمام توان خود برای فاصله گرفتن مردم از این فرهنگ بسیجی استفاده کرده و می‌کوشند تا این فرهنگ را به فراموشی بسپارند.

وی افزود: آن چیزی که دشمنان ما را ناراحت و عصبانی کرده و سبب شده امروز تیر‌های خصمانه خود را بر سینه بسیجیان فرود آورند، اشاعه تفکر بسیج در دنیا است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷