افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
“بوکس” به پارک‌های کرمانشاه می‌آید  
29 آبان 1401 - 11:25
شناسه : 33938

دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه از برنامه ریزی مشترک این هیات و شهرداری کرمانشاه برای راه اندازی رینگ بوکس در پارک های کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

خدر ولدی در گفت و گو با ایسنا، از برنامه ریزی برای توسعه بوکس در سطح استان خبرداد و اظهارکرد: یکی از برنامه هایی که می تواند ما را در تحقق این هدف یاری کند، معرفی بوکس به خانواده های کرمانشاهی است که باتوجه به عدم پخش مسابقات این رشته از تلویزیون، برگزاری مسابقات آن در پارک ها راهکار موثری خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا با تربیت بدنی شهرداری کرمانشاه رایزنی هایی شده تا بتوانیم با همکاری هم و همراهی نیروی انتظامی، بوکس را در فضای باز به مردم معرفی کنیم.

دبیر هیات بوکس استان اضافه کرد: قرار است رینگ متحرک بوکس را به پارک های کرمانشاه ببریم و مسابقات رده سنی نوجوانان را در پارک ها برگزار کنیم تا خانواده ها بتوانند این مسابقات را از نزدیک ببینند.

وی با بیان اینکه این مسئله می تواند افزایش علاقمندی خانواده های کرمانشاهی به رشته بوکس را رقم بزند، گفت: البته طی ماه های گذشته هم شاهد روند رو به رشد کمی این رشته در استان بوده ایم، بگونه ای که طبق آخرین آمارها حدود ۱۷۸۱ نفر بیمه شده ورزشی داریم که نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

ولدی با ابراز رضایت از کیفیت بوکس کرمانشاه افزود: ما بهترین مربیان بوکس ایران را در کرمانشاه داریم و از طرفی از نظر سخت افزاری هم یکی از استانداردترین سالن های بوکس کشور در کرمانشاه قرار دارد.

وی درادامه با بیان اینکه این هیات به منظور بدست آوردن جایگاه گذشته اش در بوکس روی رده های سنی پایه تمرکز ویژه ای کرده، افزود: در نظر داریم تا پیش از پایان سال مسابقات قهرمانی استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را برگزار کنیم و پس از آن اردوی استانی با حضور نفرات برتر این رقابت ها برگزار خواهد شد.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه از همکاری با آموزش و پرورش برای شناسایی استعدادهای این رشته از بین دانش آموزان هم خبرداد و گفت: به منظور تحقق این هدف، یک تیم از هیات بوکس استان راهی مدارس می شوند تا استعدادهای برتر را شناسایی کنند.

وی در ادامه به فعال شدن بخش خصوصی در رشته بوکس هم اشاره ای کرد و افزود: کرونا علیرغم همه مشکلات و اتفاقات تلخی که برجای گذاشت، برای بوکس کرمانشاه نتایج مثبتی داشت، چراکه تعطیلی خانه بوکس باعث شد تا برخی از مربیان بوکس به سمت تاسیس باشگاه های خصوصی بروند و حدود پنج باشگاه بوکس در کرمانشاه راه اندازی شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷