افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
سیاست ما توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری است
04 آذر 1401 - 13:25
شناسه : 34219

رئیس سازمان بورس از صدور مجوز برای ۱۶۰ صندوق سرمایه‌گذاری در یکسال گذشته خبر داد و گفت: سیاست ما این است که صندوق‌های سرمایه‌گذاری را توسعه دهیم.

پ
پ

مجید عشقی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کرمانشاه با بیان اینکه سیاست سازمان بورس توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری است، از صدور مجوز برای ۱۶۰ صندوق در یکسال گذشته یاد کرد و افزود: در دنیا نیز عمده سرمایه‌گذاری‌ها از طریق همین صندوق‌ها شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت صندوق های سرمایه‌گذاری، افراد به جای اینکه خرید مستقیم انجام دهند، کار خود را به دست افراد حرفه‌ای در صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌سپارند.

رییس سازمان بورس در ادامه بر لزوم راه‌اندازی یک سکوی تامین مالی در کرمانشاه تاکید کرد و یادآور شد: این صندوق باید با مشارکت یکی از نهادهای مالی راه‌اندازی شود و می‌تواند کمکی برای تامین مالی طرح‌های کوچک تا ۲۵ میلیارد تومان باشد.

عشقی همچنین از پیشنهاد استان برای اینکه کرمانشاه به مرکز آزمون‌های بازار سرمایه در غرب کشور تبدیل شود استقبال کرد و گفت: آموزش یکی از مباحث جدی است که دنبال می‌کنیم.

وی افزایش سواد مالی را هم برای مدیران شرکت‌ها و هم عموم مردم ضروری دانست.

رئیس سازمان بورس انتقال گردش مالی کارگزاری‌ها کرمانشاه به داخل استان را عملیاتی ندانست و افزود: این امکان وجود ندارد که هر کارگزاری حساب خود را به ۳۱ استانی که در آن فعالیت دارد، منتقل کند.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷