افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
پلیس برای تامین امنیت جامعه شب و روز ندارد/ برخورد پلیس با افراد فریب خورده مهربانانه بود
07 آذر 1401 - 15:25
شناسه : 34383

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ پلیس برای تامین امنیت مردم، گفت: پلیس در شادی و ناراحتی کنار مردم بوده و برای تامین امنیت مردم شب و روز ندارد.

پ
پ

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امروز(هفتم آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به رفتار خوب پلیس با افراد فریب‌خورده در اغتشاشات اخیر، گفت: رفتار پلیس در جریانات اخیر با افراد فریب خورده و کسانی که از روی هیجان با اغتشاشگران همراه شده بودند، رفتاری توام با مهربانی و رافت اسلامی بود.

حسینی با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر رافت و مهربانی پلیس را دیدیم، گفت: نیروهای پلیس در جریانات اخیر مورد هجمه هم قرار گرفتند، اما با سعه صدر تلاش کردند آرامش را به مردم هدیه کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای برخورد با افراد حاضر در اغتشاشات نمی شد یک نسخه واحد پیچید، تاکید کرد: رفتار پلیس با همه افراد حاضر در صحنه اغتشاشات به یک شکل نبود و با افراد فریب خورده برخوردی نرم و جذاب داشت که داشتن این نوع برخورد بیش از هرچیز سعه صدر پلیس را نیاز داشت.

حسینی ادامه داد: نیروهای پلیس در جریان اغتشاشات اخیر بعضا آماج ناسزا و سنگ و چوب اغتشاشگران هم قرار گرفتند، اما جلوه‌هایی از مهربانی و رافت اسلامی را در برخورد با افراد فریب‌خورده به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم قدردان امنیت هستند، گفت: در همین جریانات اخیر مردم از نزدیک اهمیت وجود امنیت را لمس کرده و دیدند که می توان مشکلات اقتصادی را تحمل کرد، اما نا امنی را نه.

وی با اشاره به تلاش‌های پلیس برای تامین امنیت مردم، گفت: پلیس در شادی و ناراحتی کنار مردم بوده و برای تامین امنیت مردم شب و روز ندارد. 

حسینی سپس اشاره‌ای هم به رسالت مهم اصحاب رسانه در حوزه جهاد تبیین داشت و گفت: رسانه‌ها باید انعکاس‌دهنده واقعیت‌های موجود بوده و دوست و دشمن را به مردم بشناسانند. رسانه‌ها باید با جلب اعتماد مردم از طریق انتشار اخبار درست جامعه را از رسانه‌های دروغگو دور کنند.

 وی اشاره‌ای هم به شیطنت های دشمنان در برجسته کردن اغتشاشات اخیر داشت و گفت: دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه‌ای تلاش کردند تعداد اندک اغتشاشگران را زیاد نشان داده و از فرصت ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند.

حسینی در ادامه اشاره‌ای هم به یکی دیگر از جلوه های خدمت‌رسانی پلیس کرمانشاه در جریان پیاده روی اربعین داشت و گفت: نیروی انتظامی در اربعین امسال با برپایی موکب در مرز خسروی در کنار تلاش در جهت تامین امنیت زوار، در حوزه خدمتگزاری به زوار نیز ورود خوبی داشت.

برگزاری نشست‌های هم اندیشی سیاسی، برگزاری جلسات خاطره‌گویی دفاع مقدس، برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی، مشارکت در پویش همدلی مومنانه، جمع آوری و نشر خاطرات شهدا، برگزاری مسابقات قرآن و… از جمله  اقدامات مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه است که حسینی از آنها یاد کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷