افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
وضعیت قایقرانی کرمانشاه هر روز بدتر می‌شود
13 آذر 1401 - 15:25
شناسه : 34700

ملی پوش سابق قایقرانی، وضعیت این رشته را در کرمانشاه بد توصیف کرد و گفت: عوامل مختلفی باعث شده تا امروز شاهد چنین شرایطی در این رشته ورزشی مهم باشیم که روزگاری در آن تعداد قابل توجهی ملی پوش داشتیم.

پ
پ

نازنین رحمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اُفت قایقرانی کرمانشاه، اظهارکرد: زمانی در این رشته حدود ۱۰ دعوتی به اردوهای تیم ملی داشتیم، اما اکنون بجز یکی دو نفر، دیگر دعوتی از ورزشکاران کرمانشاه به اردوها نداریم.

وی یکی از مهمترین دلایل این شرایط را نداشتن فضایی برای تمرین ورزشکاران اعلام کرد و گفت: تا چندسال پیش ورزشکاران این رشته در دریاچه شهربازی تمرینات خود را انجام می دادند، دریاچه ای که هرچند کوچک بود، اما از دل آن قهرمانان زیادی رشد کردند.

دارنده چهار مدال آسیایی ادامه داد: بعد از اینکه این دریاچه به بخش خصوصی واگذار و آن را خشک کردند، دیگر جایی برای تمرین نداشتیم، تا اینکه با رایزنی رئیس پیشین هیات به سراب نیلوفر رفتیم که آن هم خشک شد.

این ورزشکار کرمانشاهی با بیان اینکه این گرفتاری ها باعث شد تا قایقرانان برای ادامه کار دلسرد و بی انگیزه شوند، اظهار کرد: هرچند مدتی را هم در فضای پشت سدها تمرین کردیم، اما میزان خطر آن بالا بود و بُعد مسافت قایقرانان را اذیت می کرد.

رحمانی یکی دیگر از شرایط بد قایقرانی کرمانشاه را حواشی و کشمش های انتخاب رئیس هیات اعلام کرد و گفت: انتخابات هیات در تابستان برگزار شد که با حواشی همراه بود و هنوز با گذشت پنج ماه تکلیف قایقرانی کرمانشاه مشخص نیست.

وی ادامه داد: هرچند برای هیات سرپرست انتخاب کرده اند، اما سرپرست مانند رئیس پیگیر امور نیست و همین کارهای قایقرانی کرمانشاه را روی زمین نگه می دارد.

ملی پوش سابق قایقرانی با بیان اینکه شرایط قایقرانی کرمانشاه هر روز بدتر از دیروز می شود، گفت: در حال حاضر قایقرانی رسما در کرمانشاه وجود ندارد، چراکه نه رئیس هیات داریم و نه فضایی برای تمرین و نه امکانات مناسب.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه حتی مسئولین استانی هم به این رشته رسیدگی نمی کنند و همین عوامل باعث شده تا ملی پوشانی که همه سرمایه های ملی بودند از استان بروند و یا این رشته را کنار بگذارند.

نازنین رحمانی که حدود سه سالی است از میادین ملی دور شده، از تلاش برای بازگشت به اردوهای تیم ملی پس از بهبود آسیب دیدگی‌اش خبر داد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷