افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33576 تعداد نوشته های امروز : 23×
آغاز طرح زمستانی پلیس راه، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه
23 آذر 1401 - 19:08
شناسه : 35086

طرح زمستانی پلیس راه، همزمان با سراسر کشور، از امروز (۲۳ آذر) در استان کرمانشاه آغاز شد.

پ
پ

جمال سلمانی جانشین انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع هرساله طرح زمستانی پلیس راه با شروع فصل زمستان و آغاز بارش‌ها گفت : این طرح امسال هم از ۲۳ آذر همزمان با سراسر کشور شروع شده و اجرای آن تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور ۷۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه در این طرح، اظهار کرد: در این طرح که با محوریت پلیس راه خواهد بود، یگان‌های خدماتی و امدادی اورژانس، راهداری، هلال احمر، آتش‌نشانی، پلیس راهور و امداد خودرو نیز حضور خواهند داشت.

سلمانی گفت: در طرح امسال مانند سال‌های گذشته گردنه‌های برف گیر و نقاط حادثه خیز استان شناسایی شده و نیرو‌های امدادی و خدماتی در آن‌ها استقرار می‌یابند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم همکاری رانندگان در اجرای این طرح اظهار کرد: انتظار این است که در این فصل با توجه به شرایط آب و هوایی و لغزندگی جاده ها، رانندگان از تردد‌های غیرضروری تا حد امکان خودداری کرده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از هر زمان دیگر داشته باشند.

وی افزود: انتظار این است که رانندگان حتما پیش از شروع سفر از سالم بودن خودرو و بویژه سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند.

سلمانی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ هم یکی از الزامات این طرح است و رانندگان باید در کنار زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی را همراه داشته باشند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته پلیس راه استان کرمانشاه جزو پلیس راه‌های برتر کشور شد و ۱۶ درصد کاهش تصادفات داشتیم و ۱۴ نفر هم تلفات جاده‌ای در این طرح کم شد و امیدواریم امسال هم با همکاری رانندگان شاهد کاهش بیش از پیش تلفات جاده‌ای در سطح محور‌های استان باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷