افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 0×
خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس برای فعال کردن خطوط غیرفعال
25 آذر 1401 - 11:08
شناسه : 35152

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه آخرین ورود و خریداری اتوبوس در ناوگان حمل و نقل کرمانشاه به سال ۱۳۹۰ برمی‌گردد، گفت : ۱۰۸ دستگاه اتوبوس برای فعال کردن خطوط غیرفعال خریداری شده که به تدریج در اختیار شهرداری کرمانشاه قرار می‌گیرند.

پ
پ

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : هم اکنون فقط ۱۳ خط اتوبوس فعال در کرمانشاه وجود دارد که با ورود این ۱۰۸ دستگاه اتوبوس حدود ۴۰ خط فعال میشود و این در حالی است که مقدمات خرید ۱۰۰ دستگاه ون ۱۵ نفره هم برای اضافه شدن به ناوگان حمل و نقل کرمانشاه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم پرداخت کرایه در این اتوبوس‌ها بعد از ۲۰ سال مطالبه مردمی به صورت کاملا الکترونیکی است افزود: در این اتوبوس‌ها جایگاه ویژه برای تردد افراد معلول هم در نظر گرفته شده تا این عزیزان با مشکلی مواجه نشوند.

احمدی گفت: قیمت هر اتوبوس خریداری شده پنج میلیارد تومان است که ۲۰ درصد آن را شهرداری و ۸۰ درصد آن را دولت تامین می‌کند و قیمت هر دستگاه ون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که حدود ۴۰۰ میلیون تومان آن را شهرداری پرداخت می‌کند و برای تامین اعتبار کامل آن نیازمند حمایت دولت هستیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷