افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33578 تعداد نوشته های امروز : 25×
فعال شدن کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه
29 آذر 1401 - 21:08
شناسه : 35302

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه فعال خواهد شد.

پ
پ

طهماسب نجفی سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه کمیسیون ماده پنج استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو این کمیسیون برگزار شد، گفت : این کمیسیون باید تصمیماتی راهبردی که تأمین کننده منافع عموم مردم باشد، اتخاذ و با هر گونه بی قانونی برخورد کند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری مصوبات این کمیسیون در جامعه، افزود: این کمیسیون با اجرای مصوبات بر اساس ضوابط قانونی می‌تواند گام بلندی برای حرکت شهر‌ها به سمت عمران و توسعه بردارد و ما این نوع برنامه را در دستور کاری خود قرار خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه به طرح مهم نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این طرح مصوباتی که دارد تمام دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند و هر دستگاه باید مسئولیت خود را در این زمینه دنبال و پیگیری کند.

نجفی از فعال شدن کمیته پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات اجرای این پروژه‌ها، کمیته نظارت و بررسی پروژه‌های عمرانی بزودی فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این کمیته تمام پروژه‌های عمرانی رصد و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها به صورت دقیق مشخص خواهد شد از این رو دستگاه‌ها باید تلاش ویژه‌ای برای اجرای این پروژه‌ها داشته باشند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷