افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاه
07 اردیبهشت 1402 - 11:01
شناسه : 37029

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاه با موضوع هنجارشکنی و عفاف و حجاب شناسایی و دستگیر شدند . 

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاهسرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: پلیس فتا کرمانشاه به منظور مقابله با بی‌عفتی و هنجارشکنی و بنا به درخواست‌های مکرر خانواده‌ها و مطالبات مردمی، پایش فضای مجازی را با جدیت در دستور کار دارد.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به‌صورت مستمر نسبت به رصد شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی همچنین سایت‌ها و وبلاگ‌ها اقدام می‌کنند که در این زمینه ۲۴۷ نفر از فعالان فضای مجازی که در حوزه‌های مختلف اقدام به انتشار تصاویر نامناسب می‌کردند، شناسایی شدند.
عباسی کسانی بیان کرد: اخیراً نیز در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، ۲ مربی باشگاه‌های ورزشی بانوان که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی کارآموزان جوان و نوجوان خود می‌کردند شناسایی و به‌منظور پیگیری‌های بعدی به این پلیس احضار شدند.
وی در پایان با بیان اینکه عده‌ای از فعالان فضای مجازی برای کسب شهرت، درآمد و افزایش دنبال کنندگان خود حریم خصوص مراجعین خود را زیر پا می‌گذارند، گفت: لازم است شهروندان بیش از پیش مراقب چنین رفتار‌هایی باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و هنجار شکنی موضوع را به پلیس گزارش کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷