افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
برگزاری مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور امسال  ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در سرپل‌ذهاب
11 اردیبهشت 1402 - 12:01
شناسه : 37190

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت :مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور امسال در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، برگزاری مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور امسال  ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در سرپل‌ذهابفرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات و مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور امسال در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.
سردار ریحانی گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۵ هزار نفر در این مراسم حضور داشته باشند.
وی گفت: کاروان‌های راهیان نور از بعد از ظهر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه وارد سرپل‌ذهاب خواهند شد که ابتدا در مراسم سالگرد شهادت شهید شیرودی عصر همان روز در محل یادمان این شهید در روستای زرینجوب شرکت خواهند کرد.
وی افزود: یادواره شهدای عملیات بازی دراز در روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) برگزار خواهد شد
معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : تدابیر لازم برای اسکان ۱۰ هزار زائر بازی دراز در استان کرمانشاه دیده‌شده است.
رسول احمدی گفت : برای زائرینی که به منطقه می آیند حدوداً ۱۰ هزار نفر محل اسکان تدارک دیده‌شده است.
وی گفت : در سرپل ذهاب روز پنج‌شنبه در وعده شام و صبحانه روز جمعه برای حدود ۳۰ هزار نفر تدارک لازم صورت گرفته است. برای وعده نهار روز جمعه هم برای حدود ۴۰ هزار نفر وعده‌غذا نهار فراهم‌شده است که ان‌شاءالله تقدیم آقایان و خانم‌هایی که در منطقه تشریف می‌آورند خواهد شد.
وی افزود: در بحث اسکان، هم در محل قصر شیرین و هم در محل سرپل ذهاب و هم در شهرستان‌های استان‌های مجاور محل اسکان تدارک دیده‌شده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت ظرفیت اسکان برای بیش از ۱۵ هزار نفر از شرکت کنندگان در برنامه گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز و صعود به ارتفاعات این منطقه در نظر گرفته شده است.
محمدباقر محمدی گفت ۵۰۰ نفر نیروی هلال احمر در قالب ۱۰۰ تیم عملیاتی پای کار هستند، ۳۹ پایگاه و پست ثابت و موقت هلال احمر در مسیر تردد شرکت کنندگان فعال خواهد بود.
وی گفت: نیروها و تجهیزات هلال احمر از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی دراز را در هر دو مسیر رفت و برگشت پوشش خواهند داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷